Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2009 18:27 - мисли
Автор: thedarkangel1977 Категория: Други   
Прочетен: 916 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.02.2009 02:29


„Най-високата цена която заплащаме на тоя свят е за собствената ни простотия”
Според мен всеки човек трябва да изгради собствен подход за влизане на различните нива в собственото си подсъзнание, това е моят стремеж, собствен стил, бързина,самообладание. Това прави една личност силна, категорична в желанията си, независима, защото няма нужда от чужда помощ, свободна, щастлива в земния си път

 Заживейте щастливо и бъдете пример за вашите деца и обкръжаващите ви незрящи!
        Когато отговорите на въпроса кой съм и какво искам да постигна в тоя живот, светът около вас ще се промени, всяка крачка, която правите, ще е в правилна посока и ще ви носи радост и удовлетворение!
        Опознай себе си!
Формулирай целите и желанията си!
Уважавай желанията на околните, и те са като тебе!

Не се оставяйте да ви обсебва усещането, че сте жалки и нищожни, не се обезверявайте и не подтискайте духа си, защото всеки един от нас е част от обществото, народа, държавата и света, в който живеем и създаваме всички заедно!

Последвай духа си, а не се плаши от него, защото може би ти да си следващият премиер, или творецът неоткрит, спортист или талант. 

http://www.hipno-val.com/index.html

                                ЗА ФИГУРИ И СЕНКИ

                     Пак съм сам,сред талпите,
                     Сред образи на близки и минали жени,
                     Сред пировете,баловете шумни,
                     Сред хора, за мен които са добри.

                     Чий е пръста дърпащ струните
                     На мойта гъгнеща душа?
                     е са ли туй смехът на другите,
                     И спомените,от които ми тежи.

                     Или е пламъка на мъката,
                     Що никне в моите гърди,
                     И тор за нея е смехът на другите
                     А мъката им и на мене ми тежи.

                     И макар че всички философи
                     зследвали живота,учили са нас
                      На мен не ми е досега известно
                     али ще мога да умра със смях

"Усмихвайте се повече и гледайте да сте в час... Най-лесно е да се правиш, че не знаеш за какво става въпрос. Открий нещо, в което си най-добър и Бъди най-големия там. Всеки си има нещо, няма човек без да има поне едно... но боклуците ги мързи, те просто не знаят какво имат. Всичко става с търпение, с пот и кръв, с желание... Да е наркотик това нещо, което правиш, за да не можеш да се спреш 10-12 часа в денонощието. За мен това е всяко едно нещо. Другите трябва поне едно да намерят...” /Иван Ангелов/



Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860874
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930