Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2008 15:07 - Детски песнички
Автор: thedarkangel1977 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1412 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 09.08.2008 02:07


image
Хипопотам

Срещнах аз хипопотам
той живее точно там
и е истински зелен
хапва ягоди със крем.

Срещнах аз хипопотам
плачеше за тебе знам
искаше да си играе
тайните ти да узнае.

Срещнах аз хипопотам
той прошепна ми едвам
поздрави да ти предам
и усмивки да ти дам.

Срещнах аз хипопотам
той живее точно там,
но пък иска да е тук
и да е хипототук.

Зилибюл

Зили Зили зилибюл
аз съм синият зюмбюл.
Нося късче от небето
и целувка от морето.

Зили Зили зилибюл
аз съм синият зюмбюл.
Сутрин къпя се в роса
и приветствам пролетта.

Зили Зили зилибюл
аз съм синият зюмбюл.
Със звънчетата звъня
и прогонвам ти съня.


Чуденица

Сънна, сънна плетеница
баба сипва боб в паница
щъркела плете фанела
бобъра гризе канела.

Сънна, сънна върволица
тигър ниже огърлица
слона кара каравана
хамстер взема топла вана.

Сънна, сънна браздулица
котка храни гургулица
крокодил тъче дамаска
мравката танцува с маска.

Сънна, сънна криволица
меси банички ослица
рибка готви си пиперка
коня дялка златна перка.

Сънна, сънна съненица
лунна, лунна лутаница
люта, люта лютеница
чудна, чудна чуденица.
Люш, люш, люш

Люш, люш, люш
меченце от плюш.
Люш, люш, люш
време е за гуш.

Люш, люш, люш
в дланите на мама
да се сгушим двама.

Люш, люш, люш
меченце от плюш.
Люш, люш, люш
време е за гуш.

Време е за гуш
меченце от плюш.

Искам аз един бонбон

Искам аз един бонбон,
който да тежи кат слон,
да е сладък като мед
и да свети като лед,
да пристигне с самолет
или пък със въртолет,
да го лапна точно в пет
и да стана мъж напет.

image
Мечо с жълта папийонка

Мечо с жълта папийонка
се разхожда със гибонка
там сред цъфналите вишни
те си шепнат скришни мисли.
А гибонката засмяна
тя е кипра най-голяма
ходи вечно със червило,
носи даже и ветрило,
има лъскав маникюр,
в сряда е на педикюр.

Мечо пък е работяга
той бурмите вечно стяга,
кара даже и камион,
който тежък е кат слон.
Тъй разхождат се те двама
по алеята голяма
ближат розов сладолед
и животът им е в ред.


Звън, звън, звън.

Звън, звън, звън.
Някой, някой е на вън.
Звън, звън, звън.
Кой ли, кой ли е на вън.
Звън, звън, звън.
Минзухарът е на вън.
Звън, звън, звън.
И кокичето е вън.
Звън, звън, звън.
Кукурякът е на вън.
Звън, звън, звън.
И лалетата са вън.
Звън, звън, звън.
Пролет, пролет е на вън.


Шана Мишана

Шана Мишана
живее на тавана,
в торбата със просото,
в чувала със брашното.

Шана Мишана
си хапва на тавана,
сиренце със ядки,
малки жълти сладки.

Шана Мишана
се смее на тавана,
там е тя царица,
първа хубавица.

 




Гласувай:
0



1. natalia77 - Чудесни песнички !
26.06.2008 21:53
Много мили,сладки и забавни , не само за малки , но и за пораснали дечица !:))) Поздравления !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2859685
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930