Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2007 19:47 - нещо лично за интернет-свалките
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1243 Коментари: 0 Гласове:
0



Не знам на колко от вас ви се е случвало да се запознаете с някой в т.нар. сайтове за запознанства...
да си пишете от година...
после да се решите да направите най-после крачката да се видите реално...
и накрая да се окаже че седяхте 1 4ас да чакате, а никой не се появи...

и разбира се първото което ви дойде наум ще е - ха,поредната тенекия... пак ме направиха на глупак...

няма да изпадам в подробности
само ще уточня че аз съм в ролята на човека който не дойде...
и си имах причините...

и се чувствам адски зле... 
в смисъл, че не искам да загубя това запознанство...
а така прецаках единствения шанс...

просто вечерта преди въпросната дългоочаквана среща имах пиянско фиаско, което на другия ден премина в изтрезняване и спане... и се успах...

и сега сигурно въпросният си мисли че нарочно не съм отишла...

плаче ми се и ми е смешно едновременно...
защото никога досега не съм попадала в такава ситуация
да си уреждам срещи от такива интернет-свалки...

не знам 
дайте съвет какво да правя
че ще полудея

п.с.:
отхвърлям варианта да звъня, че пича е женен ;)
да не вземе да ни сгащи жената
и да стане проблем за него

отхърлям и варианта да му пиша, защото мълчи...
явно ми е сърдит...

вариант за емаил също няма
а акаунта в въпросния сайт е неактивен вече...

само да имаше някакъв начин да обясня защо ме е чакал 1 4ас и не съм отишла...

ако се сещате за такъв
моля дайте съвет.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2853943
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031