Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2008 22:07 - Не си плащайте осигуровките, а като ви се наложи да лежите в болница, отидете в частна клиника а не в държавна болница.
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1777 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2008 02:17


Тази седмица ми се наложи да прекарам известно време в Пирогов.




За да избегна да плащам 160 лв за ден престой, се принудихме и платихме 100 лв за осигуровките, така че вече сам изряден данъкоплатец. :)




Окей. Дотук всичко добре - лежането ми струваше 9 лв + тия 100.



В Tоракс пак щеше да ми струва толкова /почти/ без да се налага да цакам 100 лв в касата на НОИ, но нямаше да се налага да гладувам, и да деля с 10 човека една стая. Добре че жените бяха симпатяги, та си правехме шоуто и не умряхме от скука...




Но какво беше качеството на обслужване във Пирогов? Само който не е лежал в болница, само той не знае за каква мизерия говорим. Некакви ръждясали шкафчета, паянтови легла.




А храната... лелелеее... добре че мойта приятелка ми донесе пълна торба с ядене, та не умрях от глад. И общо взето почти не се докоснах до храната, която ми "сервираха" в болницата.


Закуската първата сутрин беше една филия хляб и една чаша чай, втората сутрин - 3 бисквити и пак чай. яденето се състоеше от супа и некакво ястие, покриващо едва дъното на една ламаринена чиния. Лъжички и вилички трябва да си носиш сам. Едната вечер "вечерях" яхния от тиквички...




въобще в Пирогов явно са се загрижили за теглото на пациентите си...




Иначе не мога да си обясня как като си плащаш осигуровките, получаваш толкова мизерно качество на обслужване.




И после ще ми претендират за високи заплати... Особено едната сестра така "професионално" слагаше инжекциите и иглите за банките със системите, че майка ми ако я видеше щеше да се хване за главата. А майка ми е медицинска сестра междуу другото, та когато тая сякаш забиваше кол в вената ми, се сетих как ако мама ми правеше това нямаше да усетя нищо... но мама си е мама, и е на 500 км от мен :(




и тя заслужава да има висока заплата, а не тая дето не знае как да сложи една система, и се оправдава че урбазона бил виновен че причинявал болка в вената...


Изводът какъв е?


Не си плащайте осигуровките, а като ви се наложи да лежите в болница, отидете в частна клиника а не в държавна болница.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860496
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930