Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2009 15:14 - за една неделна разходка и още нещо...
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1275 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 14.10.2009 05:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Без да подозирам, за реалния риск за здравето ми - за който както по-късно научих от Станишев - днеска се разходих из един квартал на София. Не исках, просто ми се наложи...

Излязох от блока в края на Орландовци и чинно застанах на централния път, надявайки се по някакъв начин да се придвижа поне до Лъвов Мост. А стрелките тиктакаха неудържимо. След половин час трябваше да съм на Мола, паниката ме обземаше напълно. Ситуация трагична - нема кьораво такси, то пък как ли ще има в тоя край на града. А автобус кой знае кога ще дойде, а и накъде ли води - ни табелка какви номера минават, ни през кои спирки спират. И в нарастващата паника - приятелката ми ми звънна да ми напомни да не забравя че в 12 трябва да съм пред Мола на Стамболийски. За половин час, мислех си, невъзможно - освен с телепортация. Но такава още науката не е измислиа, уви.

Спасението дойде от обаждането на виновника за бързането ми. Измислихме вариант да ме пресрещне на последната спирка на трамвая. Добре, ама тя тая спирка е в началото на Орландовци - поне според мене, или в центъра му, де да знам. Където и да е това проклето Обръщало, дотам никакъв начин да стигна освен с кракомобила.

 ... Добре, че за един месец научих пътя от центъра до блока, та сега поех чинно по него. Добре, че и времето не беше смотано - и не валеше, и не беше студено. Хем слънчево и усмихнато беше това време, хем и ветреца разхлаждаше. Направо да ти е приятно да си направиш разходка. А и бавно се отдалечавах от махалата с братята роми, бавно наближавах центъра на квартала и тук хем движението бе по-оживено, хем се озовах сред хора...

Жалко, че не разполагах със средство, за да ви направя един разказ със снимки :)

Покрай мене започнаха да се появяват таксита, празни, ама сори - нема бакшиш, да сте се появили кога трябва... По пътя мислено опреличих квартала, като края на света - а света е софия :)

малко уточнение, доколкото видях на една карта - след орландовци има още един квартал - не му знам името. А съседи са му Малашевци и Бенковски - ех, ако знаех пътя до Бенковски, та да ида на гости на именника там - нали на имен ден не се кани :) но изгоних тази мисъл и си продължих пътя към крайната цел...

 Стигнах до Обръщалото и даже бях подранила. Взех си кафенце от лавката до спирката и се запътих към спирката, тамън ще отпия от топлата течност, и хоп - колата се зададе...

Поехме към Мола, начертали маршрута дотам. Да не мислите, че им е лесно на софианци с тия улици в ремонт. Тамън наближихме и шофьора ми попита - през симеон ли... (да уточня - става дума за улица в центъра на София) и аз, да...

и опа, стана тя квато стана... оплетохме маршрута, та стигнахме до отворения участък на опълченска, прехвърлихме се на пиротска, та се върнахме на Ботев, и оттам по стамболийски до мола. Малко размотаване, ма все пак стигнахме до Мола, решихме причината за срещата, и кой откъде е...

Има реален риск за здравето на столичани - алармира ни Вълчо (така ще му викам аз на тоя вече). Абе, Вълчо, абе златен. Докога с тая паника, дето ще я всявате в българина. Улиците в ремонт, задръстванията зверски. Вместо да вземете да създадете кризисен щаб за ремoнта, вие ше ми правите такъв за боклуците. Де ги тия боклуци? Аз що не ги виждам. А само два-три дена след началото на "кризата" улицата ми стана непроходима от камарата чували, преливащи от кошовете до блока. Беше си уникална гледка - трябваше да я увековеча за поколенията., ама нъцки къснмет, немам фотоапарат... Та като вейна един ми ти вятър, та като разпиля тия ми ти боклуци. Стана весело...

Сега тази приказка я няма... А, Вълчо ше ми говори за кризи и опасности... Айде, нема нужда... Оставете човека да си върши работата, и не му се месете. Щото явно той знае как да си я върши, за разлика от вас.

И кво прави тоя щаб? К"ва му е целта, функцията или квото там... само да си чешете езиците по общински събрания и да правите доклади кво е направил щаба ли? и да подкопавате авторитета на бат Боико.

а, открих я - http://bulgaria.actualno.com/news_232657.html - добре че са ел. медии...

 

ААААА... сетих се ква е далавератаааа... Нали избори идат... дай да нахъсаме софианци, като зли кучета да залаят срещу бат бойко, и кат дойдат изборите, да си лансирате кандидата, а бат бойко да пие студена вода а?

убедих се, че съм права :) - За да гласува, българинът трябва да бъде разгневен

ама нема да ви мине номера... шъ знайтиии



Тагове:   боклук,   Станишев,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. thedarkangel1977 - Автор: thedarkangel1977 Катег...
12.04.2009 20:30
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лични дневници
Прочетен: 112 Коментари: 0

браво, бре :)
своеобразен рекорд за пост в блога ми, че и за малко време - няколко часа.. над 100 про4ита

как да не си сипеш едно и да се почерпиш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2853669
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031