Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2010 13:43 - истини за живота 4
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 856 Коментари: 0 Гласове:
0



  I.            Как да изградим новото. Положителни твърдения: научете се да мислите с положителни твърдения. Където са всички становища и твърдения, които изказвате. Прекалено често си мислим по отрицателен начин. Това само увеличава нежеланото. Непрекъснато се изказвайте положително за това, какъв искате да бъде живота ви. ! Винаги говорете в сегашно време. ? Как да обичаме себе си – любовта към себе си ще ви накара да се чувствате добре. Ако не се одобрявате и не се приемате – не може да се обичате. Всички хубави неща започват след като приемем това, което всъщност сме. Мислите не могат да имат никаква власт над нас, освен ако ние не им я дадем. Мислите са само думи, подредени една след друга. Те нямат никакво значение. Ние им го даваме и ние избираме какво значение да им придадем. Нека предпочетем мисли, които подхранват и подкрепят. Част от одобрението към себе си е освобождаването от мнението на другите. Много от нещата, свързани с нас самите, в които вярваме са невероятни и неверни. Често, което смятаме, че не ни е „наред” е просто израз на индивидуалността ни. Това е нашата уникалност и тя ни прави неповторими. Предопределени сме да сме различни. Когато започнем да приемем това, вече няма да се състезаваме и да се сравняваме. Да се опитваме да бъдем като другите означава да накажем душата си. ИЗПОЛЗВАЙТЕ НА ПРАКТИКА СЪЗНАНИЕТО СИ – мислете такива мисли, които ви карат да се чувствате щастлив. Правете неща, които ви помагат да се чувствате добре.   ПРИВЛИЧАНЕ НА ЛЮБОВТА Любовта идва, когато най-малко я очакваме, когато не я търсим. Търсенето на любов не ни доовежда до подходящ партньор. То само създава копнеж и нещастие. Любовта никога не е вън от нас, ние я носим в себе си. Не настоявайте тя да пристигне веднага. Може още да не сте готов за нея или да не сте достатъчно напреднал, за да привлечете онази любов, която желаете. Не се примирявайте с когото и да е, само за да сте с някого. Избройте качествата, които наистина желаете да са налице във взаимоотношенията ви. Развийте тези качества в себе си и ще привлечете човек, който ги притежава. Бъдете готови за любовта, когато тя дойде. Обичайте и ще бъдете обичани. Бъдете открити и възприемчиви за любовта. Обичам себе си, затова си осигурявам дом, който задоволява моите потребности и за мен е удоволствие да бъда с него. Изпълвам стаите с вибрациите на любовта, така че всички които влизат в тях, включително и аз да усеттят тази любов и да бъдат подхранвани от нея. Дълбоко в мен има БЕЗДЪНЕН КЛАДЕНЕЦ ОТ ЛЮБОВ. Позволявам на тази любов да достигне повърхността. Тя изпълва моето сърце,моето тяло, ума ми, самата ми същност, излъчва се от мен във всички посоки и се завръща многократно по-голяма, колкото повече имам и мога да дам. Запасите са бездънни. Въздействието на любовта ме кара да се чувствам добре. Това е проява на вътрешна радост. Обичам себе си, затова моето поведение и моите мисли са наситени с любов към всички хора, защото зная че онова което давам се връща при мен в по-големи размери. Привличам в моя свят само любящи хора, защото те са отражение на това, което съм аз. Обичам себе си, затова си прощавам, напълно се освобождавам от миналото и от всички предишни преживявания и съм освободен. Обичам себе си, затова живея изцяло в настоящето, чувствам че всеки момент е хубав и зная, че бъдещето ми е светло, радостно и сигурно.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2859144
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930