Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2010 13:46 - мисловни методи
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 669 Коментари: 0 Гласове:
0



МИСЛОВНИ МЕТОДИ -      Свободно и без усилия се освобождавам от онова, от което вече не се нуждая в живота си. -      С миналото е свършено. Сега обичам себе си. -      Безопасно е да чувствам. Откривам себе си за живота. Искам да изживея живота си. Емоциите ми са нормални и приемливи. Отпускам се и оставям живота си да протича с радост. -      Напълно открит съм за живота и радостта. Избирам да гледам на нещата с любов. -      Любовта отстранява и освобождава всичко, различно от нея. -      Животът съществува и заради мен. Изразявам се свободно и с радост. -      От всяко преживяване произлиза само добро. -      Имам способност да приемам живота в неговата пълнота. Изживявам с любов живота си. -      Аз създавам всички свои преживявания. Аз съм силата. -      Другите отразяват любовта и одобрението, което изпитвам към себе си. Споделям своите чувства и любовта си и към всички се отнасям с любов. -      Приемам само мисли, които ме подкрепят и ме карат да се чувствам добре. -      Аз съм решителен. Изпълнявам замислите си докрай. Имам доверие, че в живота ми винаги става това, което трябва. -      Оглеждам с лекота всички страни на въпроса. Има безброй начини по които могат да се видят и направят нещата. Безопасно е да се открият и други гледни точки. -      Моите мисли са мирни, спокойни и съсредоточени. -      Живота ме подкрепя винаги. Освобождавам се от миналото. имам доверие в процеса на живота. Винаги съм осигурен, с всичко от което се нуждая. Живота подкрепя всичките ми мисли. Аз обичам и одобрявам себе си. Обичам живота. -      Имам търпимост, състрадателност, любов, насочени към всички и към мен. -      Сега съм сигурен, че се изразявам добре. -      Освобождавайки се от миналото, давам възможност на новото, свежото и жизненото да навлязат в мен. -      Правя най-доброто на което съм способен. -      Вървя към това, което е най-добро за мен. То е навсякъде и аз съм в безопасност. -      Разрешавам си да бъда всичко, на което съм способен и заслужавам най-доброто в живота. Обичам и ценя високо себе си и другите. -      С всички свои преживявания се справям с мъдрост, любов и лекота. -      Чувствам, че е безопасно да бъда такъв какъвто съм -      Изказвам се свободно в своя полза и с лекота използвам правата над собствената си сила. -      Имам вяра в хода на живота и се приспособявам към него. Придвижвам се напред с лекота и увереност. -      В моя свят управлявам аз, т.к. аз съм единствения, който мисли със своя ум. -      Избирам да живея в настоящето, което винаги е изпълнено с радост. Моя живот е радостен. -      Свободен съм да поискам това, което желая. Безопасно е да се изказвам. Спокоен съм. -      С лекота се адаптирам към новите преживявания, новите посоки и новите промени. -      Придвижвам се отвъд ограниченията на миналото към свободата на настоящето. Безопасно е да бъда такъв какъвто съм. -      Животът е промяна и аз се адаптирам лесно в новото. Приемам живота – миналото, бъдещето и настоящето. Целия живот и аз сме в едно. Виждам само себе си в другите и обичам това, което виждам. Радвам се че съм жив. За мен е безопасно да съм жив. Безопасно е да бъда аз. Достатъчно способен съм такъв какъвто съм сега. -      Освобождавам се и разсейвам сянката на миналото. Моето мислене е ясно. Спокойно и радостно живея в настоящето. -      Всеки ден стават чудеса. Навлизам в себе си, за да се освободя от нагласата, която причинява това състояние. -      Аз съм на едно безкрайно пътешествие през вечността и разполагам с достатъчно време. -      В моя живот се извършват само правилни действия. Освобождавам се от старото и приветствам новото. -      Има време и място за всичко, което трябва да извърша. -      Моите мисли протичат свободно и лесно. С лекота възприемам идеите. -      Аз изразявам радостта от живота си, позволявам си да се наслаждавам напълно на всеки миг и ден. -      На мястото, където се намирам сега съм в безопасност. -      Имам способностите, силата и познанията, необходими да се справя с всичко в своя живот. -      Осъзнавам радостта на живота, заслужавам и приемам най-доброто от живота. -      Аз създавам собствените си преживявания. Като обичам и одобрявам себе си и другите, преживяванията ми стават все по-хубави. -      Аз съм собствената си власт. Обичам и одобрявам себе си. Животът е хубав. -      Откривам съзнанието си за развитието на живота. За мен има достатъчно пространство, в което да израствам и да се променям. -      Аз съм самият себе си в отношенията ми с хората, с които ме среща живота. -      Освобождавам се от миналото и позволявам на времето да излекува всичко в живота ми. -      Лесно се адаптирам към промяната. -      Другите отразяват добрите чувства, които имам към себе си. -      Доверявам се на жизнения процес. Лесно ми е да поискам онова, което искам. -      Никой човек, място или предмет няма власт над мен. -      Има достатъчно време и място за всичко, което желая да извъряа. -      Свободен съм да бъда аз. -      Желая да се променя и да израсна. Сега си създавам ново,безопасно бъдеще. -      Ура – всеки ден носи радост. -      Освобождавам ума си от всичко, което не носи любов и радост. Придвижвам се от миналото към новото, жизненото. -      Прощавам на всички. Прощавам на себе си. Изоставям всички преживявания от миналото.


Тагове:   методи,   мисловни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2859793
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930