Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 22:58 - 5 мисли за...
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2551 Коментари: 0 Гласове:
0



 СИЛНА съм, защото зная Слабостите си.
КРАСИВА съм, защото виждам Недостатъците си.
ОБИЧАМ, защото съм изпитала Омразата.
БЕЗСТРАШНА съм, защото съм се страхувала.
МЪДРА съм, защото съм била Безразсъдна.
И мога да се СМЕЯ, защото познавам Тъгата!

Да мечтаеш за всичко, за което искаш да мечтаеш. Това е красотата на човешкия ум. Да направиш всичко, което искаш да направиш. Това е силата на човешката воля. Да имаш вяра в себе си, за да изпиташ границите си. Това е куражът да успееш. 

Понякога ни обзема чувство на тъга, което не сме в състояние да преодолеем. Разбираме, че вълшебният миг от деня е отминал, а ние нищо не сме направили. И тогава магията и изкуството на живота остават скрити за нас.
Трябва да се вслушваме в детето, което някога сме били и което продължава да живее вътре в нас. Това дете знае кои са вълшебните мигове. Можем да сподавим плача му, но не и да го накараме да замлъкне. 

Най-хубавият ден в живота ти е този, в който решиш, че живота ти ти принадлежи. Без извинения или оправдания. Без някого, на когото да се опреш, да разчиташ или да обвиняваш. Дарът е твой - той е едно невероятно пътуване - и ти, и само ти, си отговорен за неговото качество. Това е денят, в който живота ти наистина започва! 

Невъзможно е да бъдеш нещо друго от това, което си. За това се вгледай в себе си. Там със сигурност ще откриеш толкова хубави неща, че ще разбереш, че наистина е имало смисъл да си и да бъдеш! 


Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860472
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930