Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2008 04:29 - какво изпя .... 2
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 964 Коментари: 0 Гласове:
0



Just a Gigolo

I"m just a gigolo
And places where I go
Life goes out with me
Paid for every dance
Selling each romance
Ouuu, that"s meee
They all /?/ be find me
Aa, life goеs out without me

"Cause I"m just a gigolo
And places where I go
Life goes out without me
I"m just a gigolo
And places where I go
People know I"m real

Paid for every dance
Selling each romance
Ouuu, what a feeling
They would be shy from me
I say – please, don"t be shy
And I"m just a gigolo
And places where I go
Life goes out without me

"Cause
I aint got nobody
Обичам ви, обичам ви, о-о-бичам виии, вас най-мно-ого
О-обичам ви и вече ще слу-ушкам
I-I"m so sad and lo-o-onely
Sad and lonely
Sad and lonely
Oh, please, please
Ain’t duly, oh /?/

Пък вие сте най-големите!

Хаба-да-бап
Хаба-да-бап
Хаба-да-бап
Дам-да-ли-ла ла-ла
Да, да, да... да, да... да, да
Хабала бабала джабала бабала
Хамала бабала джабала ба

I-i-i"m so sad and lonely
Настина ще слушам
Обещавам
Искам прошка от вас
Повече никога няма да си правя гаргаря
Обичам ви
Заклевам се, заклевам се в Господ
Обичам ви!
О-о-о да, да... да, дааа
Хамала бабала джабала бабала
Хамала бабала джабала ба
Ба ба бааа


Песента, която е зададена на Иванпревод изпято.
Просто жиголо


Жиголо съм аз
И където и да се явя
Животът с мен върви
Плаща ми се всеки танц
Продава се и всеки мой романс
Ууууу, аз съм това
Ще ме намират те сами
И без мен животът не върви
Защото жиголо съм, да
И където и да се явя
Без мен животът не върви

Жиголо съм аз
И където и да се явя
Всички знаят, че съм истински
Плаща ми се всеки танц
Продава се и всеки мой романс
Ууууу, каква хава
Ще се срамуват те от мен
Ще им казвам: Моля те, недей
Жиголо съм аз
И където и да се явя
Без мен животът не върви

Защото
Никого си нямам
Обичам ви, обичам ви, о-о-бичам виии, вас най-мно-ого
О-обичам ви и вече ще слу-ушкам
Тъжно ми е самотно
Тъжно и самотно
Тъжно и самотно
О, моля ви, моля ви
Това не заслужавам

Пък вие сте най-големите!

Хаба-да-бап
Хаба-да-бап
Хаба-да-бап
Дам-да-ли-ла ла-ла
Да, да, да... да, да... да, да
Хабала бабала джабала бабала
Хамала бабала джабала ба

Толкова съм тъжен и самотен
Настина ще слушам
Обещавам
Искам прошка от вас
Повече никога няма да си правя гаргаря
Обичам ви
Заклевам се, заклевам се в Господ
Обичам ви!
О-о-о да, да... да, дааа
Хамала бабала джабала бабала
Хамала бабала джабала ба
Ба ба бааа


Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860550
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930