Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2008 04:30 - kakvo izpq - 3
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1004 Коментари: 0 Гласове:
0



Things

Здравей, приятелю, как си?
Слушай...

Every night I’m looking from my window
(window)
Every night I’m looking for the stars
(for the stars)
And then goes me, you – we together
Please, be my friend tonight
Things, let’s talk about
(things)
Let’s talk about things-things
That we have to do
Please, stay with me tonight
Yes, please, come with me my tall /?/

Every night I’m looking from my window
(window)
Every night I’m looking for the stars
For the stars
I am the biggest star
(star)
Please, stay with me
Things, oh, let me see
Things, oh, let me see how you shining
Oh, please, say to me Diana

Друга песен!*

И кво от тваа – аз съм най-големия
Пеем си каквото искаме
Цял Айтос е с мен
Бургас е също с мен
Цяла България е с мен

И най-големите ми фенки от чата – и те са с мен
Само не знам кой не е с мен
Що, бе, лош ли съм, бе, какво ми има, бе
За вас го правя
За кой друг
За вас


Things

Здравей, приятелю, как си?
Слушай...

През прозореца аз всяка нощ се взирам
(взирам)
Всяка нощ търся с поглед там звезди
(звезди)
И тогава идвам аз, ти – двамата заедно сме с теб сега
Моля те, бъди приятел мой за вечерта
Нещата, нека говорим за нещата-нещата
Да правим, които ни се налага
Моля те, вечерта със мен бъди
Да, моля те, ела с мен мой почитаеми

През прозореца аз всяка нощ се взирам
(взирам)
Всяка нощ търся с поглед там звезди
(звезди)
Аз съм Най-голямата Звезда
(звезда)
Моля те, със мен бъди
Нещата, о, да видя ти ми позволи
Нещата, о, как грееш ти ми позволи
О, Даяна, моля те, на мен кажи

Друга песен!*

И кво от тваа – аз съм най-големия
Пеем си каквото искаме
Цял Айтос е с мен
Бургас е също с мен
Цяла България е с мен

И най-големите ми фенки от чата – и те са с мен
Само не знам кой не е с мен
Що, бе, лош ли съм, бе, какво ми има, бе
За вас го правя
За кой друг
За вас

1, 2, 3 – стоп!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860879
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930