Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2009 15:17 - Великден е...
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1099 Коментари: 0 Гласове:
1



Великден е.... а нещо него усещам като празник...

в съъбота вечерта отидох в апартамента на младото семейство... със "сестра ми" боядисахме яйцата... повече се оклепахме, и те и яйцата не станаха кой знае какво, но...
хапнахме и кой къде е по стаите....

вчера сутринта се събудих със странното предчувствие, че ще си седя в софия... а три дена чаках да стане неделя, та да запалим колата към онова селце до Перник.
Не би...
Накривя ми...
"Сестра" ми се разтича да ми даде яйца, козунак, и други такива... аз не исках нищо, толкова ми беше безразлично...
Поплаках си даже, като останах сама...
Послле си казах че не трябва да се сдухвам и се успокоих...
хапнах от козунака и си облизах пръстите... по принцип не си падам по козунаците от магазина, но тоя ми обра точките - един пухкав, мек... мммм...
добре че "сестра" ми не се заслуша в  цупенето ми и настоя да ги взема... :)

Вечерта ... сама пред компа... накараха ме да вляза в фацебоок, и открих че докато не съм влизала много лица от мналото ми са се включили... аднах ги и аз... Елза Парини, Митко Горчев, Теди Джорджо... и още куп непознати, но известни...
така в залисията мина вечерта...

Днеска се надигнах с нежелание... Апартамента плаче за метене и миене, но се оправдах че по Великден не се чисти :)

и отивам да си довърша започнатото в фейсъ....


Тагове:   Великден,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860730
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930