Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2009 04:15 - за една презентация...
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 707 Коментари: 0 Гласове:
2



 eх, защо не бях на мястото на онзи от таксито, или на онези момчета с букета... 
родното изкуство трябва да се уважава... 
особено когато ми тикат в ръката книга с автограф...

да, замислям се да започна да пиша и да издавам мемоарите си...
така ще си вземам цигари и ще се возя на такси, а вместо да си платя както всички други - ще раздавам книги с автограф...
и ще се показвам в разни читалища, ще слушам колко съм велика (ми да, направо симфония за ушите ми ще е)...

п.с. въпросното читалище, минах покрай него в един прекрасен слънчев ден... 
и установих, че първо е далече... второ, явно не съм дорасла дотам, че да се вра в вмирисани зали - да слушам два часа монолози, после (може би) да ми тикнат някоя книга с автограф... 
разбира се бих си платила цената на книгата...

но предпочитам, като нормален гражданин - да вляза в някоя книжарница и да си я купя, а че ще е без автограф - ще го преживея ...

поздрави... и още читалища, и представяния ти желая...

Коментарът чака одобрение
Постинг: Една вечер с вкус на смокини
Автор на постинга: lubara

п.с.: може би с удоволствие бих отделила част от времето си, за презентация на cefulesten...
и все още съжалявам, че тя беше под носа ми, а аз трябваше да ходя на сватба... :)





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2859546
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930