Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2009 20:34 - из архивите за Ванко от Айтос (2)
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 891 Коментари: 0 Гласове:
0



 Медиен продукт или визията на Иван Ангелов в музикалното шоу с реалити характер Music Idol през моите очи. 

Точка 1. : Началото 

В началото се появи един прекрасен млад мъж със задължително самочувствие готов за една жестока битка в името на това което обича. Именно музиката. Музиката под всякаква форма. 
Казват, че музиката е универсален език по света. Средство за комуникация от особен характер лесно достигащ до публиката без да бъде нужно тя да е музикално грамотна т.е. възприемането на дадена песен идва само и единствено от момента в който даденият човек има потребност от тази песен. Дали тя ще е емоционална потребност или чисто алкохолно заблуждение не е фактор. 
Иван Ангелов избираше песните си през театралните кастинги за да даде своето послание на света. Да покаже себе си по един нестандартен и малко рискован начин. Ролята на клоунът в цирка Music Idol според мен не беше подходяща за цялостно представяне, но за началото беше печеливша. Името му се наложи във формата и той вече имаше сигурна публика следователно и сигурен вот за Големи концерти. Музикалният формат не възрази да подхранва този образ с пикантни материали и скандални видео материали. За мен определението скандални е доста бледо пред изявите на Г-н Ковачев във кастинг епизодите, но това е друга съвсем отделна тема. Още преди да стигне до малки концерти аз казах "Искам да познавам този човек. Има какво да допринесе за моето лично виждане за живота. Искам да бъде част от моите познати ако не добър приятел" така и стана, но за това ще ви разкажа в друга точка. 

Точка 2. : Малки концерти 

Ето Иван Ангелов е вече на малки концерти. Стратегията му е печеливша той има своя скандален образ от театралните кастинги и е готов да свали маската за да може вече сериозно да покажа отношението си към музиката. Реалното си поведение когато става въпрос за сериозна работа. Първото му изпълнение беше сериозна заявка за това какво точно може да направи Иван Ангелов когато поиска. Тогава обаче журито реши, че той има нужда от сериозна критика към поведението му на сцената от рода на "мандахерцаш си ръцете" което мен лично ме подразни максимално защото това е музикален формар. Той налага звезди. Един певец трябва да има поведение на сцената така, че да ангажира вниманието на зрителя и да прикове по един или друг начин погледа му върху неговото кратко изпълнение за Иван Ангелов това беше начина. Постоянно чуваме за индивидуалност и бягане от оригинала и когато видяхме едно сериозно отношение към тази цел ние чухме и една незначителна критика която според мен беше провокатора на поведението му след този първи малък концерт. Харизмата му успя да задържи неговите фенове дори когато всички му казваха в очите, че той според тях за нищо не става и мястото му не е там. Всички наскърбени от журито получиха своето възмеждие от съзнателно или несъзнателно изречените обиди към Г-н Ковачев. Все пак Иван стигна до Големите концерти дори след като унижиха семейството му показвайки кадри от чисто родителското им притеснение което отново не беше нещо скандално или чак толкова фрапиращо за българския зрител изявление от тяхна страна. 

Точка 3. : Големи концерти 

Изключително несериозното отношение на Иван към формата според мен е провокирано от лошият избор на песните които трябва да представи. Песните които да докажат неговият талант. Постоянното провокиране на публиката с изказвания от сорта на това, че няма никакъв текст в един момент си казаха думата и Иван наистина спря да прави опити да научава текста на песните си. Когато искаш да провокираш едно сериозно и отговорно поведение на дадена личност принципно и подхода ти трябва да бъде достатъчно сериозен и отговорен. С песни които провокират несериозно отношение при самото изпълнение и повече артистичност няма как да бъдат изпълнени по един наистина сериозен и крайно ангажиращ начин защото няма да бъде естествено. Всички тези видео материали които показваха Иван Ангелов в една определена светлина за мен му бяха стимул да продължава да смята, че това е правилната стратегия. В понеделник той не се яви на концерта. Няколко пъти предупреди негласно публиката, че не може просто да се разхожда и да печели. Причината за неявяването му на сцената не я зная и не мога да я коментирам. Факт е обаче, че партито на Медицинският е с начален час 21:30 от кадрите в любителският запис се вижда, че или гостите са пристигнали изключително рано или това се е случило поне един час след започването на самото мероприятие. Аз лично бях разочарована защото Иван нямаше основателна причина да остави почитателите си в подобно неловко положение. Да лишиш хиляди на цената на един или стотици не е извинение за собствената ти безотговорност. 


Точка 4. : Краят 

Шоуто свърши. България реши : Иван Ангелов напуска Music Idol. Дали вота е маниполиран или не за мен няма голямо значение защото аз лично го очаквах. Очаквах този край, но смятам Иван за доста по-креативна личност и за мен мъжката дума не е просто израз или полово разделение а е въпрос на чест. Когато приключваш нещо е хубаво да го направиш възможно най-качествено. Да го направиш мъжки. Да оставиш в хората един спомен който да успее да заличи поне една малка част от предишните негативни мнения за личноста ти. Сигурна съм, че Иван за тези месеци е показал и свои качества за които ние не чухме и дума. Той е човек преди всичко. Тъжното е, че получихме само порция "лош Иван" предаването беше "За и Против" аз не видях материал "За". През това време видях от екрана един Иван който става на крака на изпълнението на другите, целува ръка и се извинява. Видях и онзи Иван който псува и се държа доста неопределено дори скандално на моменти. Тук обаче става въпрос за вид лицемерие защото Г-н Ковачев открито го атакува според чисто от човешка гледна точка за това, че виждаме и чуваме избирателно и ако едно нещо важи за нас, но не важи за другите. Иван не скри това, че има специално отношение към Фънки. Напротив той открито го заяви и така според мен беше правилно защото никой не очаква докато го псуват той да се усмихва и да обяснява колко сърдечен човек е Фънки. Дали е монтаж, сценарий и т.н. не мога да кажа. Аз вярвам на очите си, но и те понякога не виждат цялата истина. За мен прекалено много се разводни поведението на Иван. Прекалено силно се заяви като категорично, крайно и т.н. Ако самите продуценти и самият формат не беше отделил толкова време на това поведение то щеше да влезе в някакви рамки. Това, че за мен единствено Теодор Койчинов защити честа на Иван Ангелов чисто човешки е факт. Сам срещу всички е много трудно, но той сам направи своя избор. Това е факт. 


Човекът Иван Ангелов 

Точка 1. : Това което видяхме в предаването 

За мен лично човекът Иван Ангелов не беше показан. Само думи. Неведнъж съм казвала "Думи, думи - мазни и лепкави петна". Изключително неприятен образ. Подчертвам образ защото това което виждаме не само от Иван Ангелов а и от всеки друг на малкият екран не е това което всъщност е. Никой не знае този човек когато се прибере, когато завесата е спусната какво мисли, как се чувства и каква цена плаща. Честно казано и никой не го интересува. Типична българска черта. Не е важно аз да съм добре, важно е съседа да е зле. 

Точка 2. : За това съм НАЙ-ГОЛЯМАТА 

Това са думи на един прекрасен човек. Срещата ми с Иван беше нещо наистина изключително за мен. Аз видях един прекрасен мъж. Един изключителен кавалер дори на моменти това ме дразнеше защото се чувствах неудобно от идеята му да бъда специална и да чувствам, че всичко е само с идеята аз да се чувствам добре. Защо казвам всичко това? Защото един близък човек ми каза "Ти си една от малкото която видя Иван Ангелов" той свали своята маска и аз видях един прекрасен мъж. Не мога да кривя душата си и да казвам, че това не се е случило. 
Точка 3 : Виж приятелите на човек и ще разбереш какъв е той. 

Много хубава поговорка нали? Никой не може да ме накара да вярвам, че човек като Иван т.е. образа на Иван в реалният си живот може да задържи приятелства. 
Теодор Койчинов живее с него 5 години. Вярвате ли, че този сериозен и улегнал мъж би живял с него ако поведението му на кретен е реално в неговият живот. Когато Денислав каза, че го е страх от Иван аз не си представям, че Теодор спи с нож под възглавницата си легло до легло с Иван Ангелов. За мен това е много показателно за това какъв човек е Иван. 

Тома Марков е една много интересна личност която Иван спомена едва в неговото последно участие в Мюзик Айдъл. Не знам дали тук хората са запознати с неговото творчество, но аз лично съм чела няколко негови неща и съм доста приятно изненадана от неговият талант. Той е автор и на текста към песента на Теодор Койчинов. Те слушат руски песни и четат поезия. 

Имената на няколко знайни и незнайни приятели на Иван няма да споменавам защото те ако искаха да бъдат публични щяха сами да го направят, но мога да ви кажа от личният си контакт с тези хора, че са изключително интересни и преди всичко умни и здраво стъпили на земята хора. Аз лично се радвам изключително силно, че ги познавам. Смятам, че какво и да ги свързва през тези години с Иван Ангелов то е достатъчно силно за да вярвам в това, че той е достатъчно добър човек дори и да има някой намеци за пълен идиот. 

Казвам тези неща които са доста лични, но смятам, че трябва да се знаят. Все пак въпроса е "За или Против". 


Точка 4 : Оперен певец 

Националната музикална академия “Проф.Панчо Владигеров” е единственото висше училище за професионални музиканти в България, което включва пълния спектър на музикално-теоретичните и изпълнителски специалности. 
Той е възпитаник на една изключителна школа като НМА. 
Това е характеристиката на образованието което има в момента Иван Ангелов : 

КЛАСИЧЕСКО ПЕЕНЕ 
Форма на обучение - редовно 
Срок на обучение - 4 години 
Образователно-квалификационна степен - БАКАЛАВЪР 
Професионална квалификация - ОПЕРЕН ПЕВЕЦ 
Начин на дипломиране: 
Публични държавни изпити по: 
а/ оперно пеене 
б/актьорско майсторство 

Подчертавам, че той има отлични резултати които вярвам, че се дават за изключителни качества и много сериозна подготовка. 

В момента той учи магистратура ето и нейната характеристика : 

КЛАСИЧЕСКО ПЕЕНЕ - МАГИСТРАТУРА 
Форма на обучение - редовно 
Срок на обучениие - 1 година 
Начин на дипломиране: 
а/ Защита на дипломна работа 
б/ Дипломен концерт или спектакъл 

Казвам тези сухи факти не защото искам да го изтъкна а защото наистина са факти. 
Пред фактите и боговете мълчат. 


Точка 5 : Бъдещето 

Иван върви по ръба, но точно това го прави толкова интересно и запомнящо се. Дали ще стъпи накриво е негов избор. Много ще му е трудно да докаже, че това не е той и че това е стратегически образ. Желая му искренно успех в това наистина тежко начинание. 

Точка 6: Цената 

Безумна цена. Аз лично не бих продала толкова евтино себе си както Иван направи. Принципно музикате освен изкуство е бизнес, но за мен лично той има още какво да учи за този така коварен и почти измислен шоубизнес който се налага в нашата държава. 

Точка 7 : На кой му пука той направи своя избор 

Това е факт Иван направи своят съзнателен избор. Той е пълнолетен и разумен човек. 


Точка 8 : Благодаря 

Искам да му благодаря за това, че се запознах с едни прекрасни хора. За това, че срещнах едни изключителни приятели. За това, че беше причината, но не и резултата от това наше приятелство. Всички лица могат да се разпознаят нали хих 

Точка 9 : Черно и Бяло 

Това е. Никой не е само ангел или само дявол. Всеки има черно и бяло. Важно е човек да има желанието да открие това което е важно за него самият. 

Това са въпросите които аз си зададох и отговорите които получих сама за себе си 
За всичко друго "ще поживеем и ще видим" . 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2859702
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930