Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2010 17:47 - " КАК МОЖА?!!!"
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1414 Коментари: 2 Гласове:
2



" КАК МОЖА?!!!"
Copyright Jim Willis 2001


Когато бях малко кученце аз те забавлявах с моите лудории и те карах да се смееш.Ти ме наричаше свое дете и въпреки няколкото изгризани обувки и убити декоративни възглавнички аз станах твоя най-добър приятел.Когато бях „лоша” ти размахваше пръст срещу мен и питаше”Как можа?”,но после се размекваше и ме търкулеше по гръб,за да ми почешеш коремчето. Приучаването ми да пишкам навън отне по-дълго време от очакваното,защото ти беше ужасно зает,но и това отработихме заедно.Помня онези нощи,когато се гушках с теб в леглото слушайки твоите уверени планове и тайни мечти и вярвах,че живота не би могъл да бъде по-хубав.Ходихме на дълги разходки в парка, возихме се в колата, спирахме за сладолед(аз получавах само фунийката,защото „сладоледа е вреден за кучетата” каза ти), дълго подремвах докато те чаках да се върнеш вкъщи в края на деня. Постепенно ти започна да прекарваш повече време на работа и да развиваш кариерата си,повече време в търсенето на човешка прятелка.Аз те чаках търпеливо, утешавах те когато разбиваха сърцето ти или те разочароваха,никога не те упреквах за лошите ти решения и лудувах от радост щом се връщаше вкъщи.И тогава ти се влюби. Тя,сега твоя жена,не е „по кучетата”- и все пак аз я посрещнах в нашия дом,опитах се да й покажа привързаност и да й се подчинявам.Бях щастлива, защото ти беше щастлив.После се появиха човешките бебета и аз споделих твоето вълнение.Бях запленена от розовата им кожа,от миризмата им и исках и аз да се грижа за тях като майка.Само че тя и ти се тревожихте, че мога да ги нараня и аз прекарах повечето от времето заточена в друга стая или в кучешката клетка.Ох,как исках да ги обичам,но бях „затворничка на любовта”. Като започнаха да порастват станах техен приятел.Придържаха се за козината ми и се изправяха на клатушкащите се крачета,боцваха ме с пръстчета в очите,изследваха ушите ми и ме целуваха по носа.Обичах всичко у тях,обичах докосването им(защото твоето докосване беше вече много рядко)и бих ги защитила с живота си ако е нужно. Промъквах се в леглата им и слушах техните тревоги и тайни мечти и заедно ние чакахме да чуем колата ти да спира отпред. Преди време ,когато някой те попиташе имаш ли куче ти вадеше моя снимка от портфейла си и им разказваше истории за мен.През последните години ти просто отговаряше”Да” и сменяше темата.Бях се превърнала от „твоето куче” във „просто едно куче”и ти ненавиждаше всеки разход направен заради мен. Сега имаш нова възможност за кариера в друг град и ти и те се местите в апартамент ,където не позволяват домашни любимци.Ти взе правилното решение за „семейството си”,но имаше време когато аз бях единственото ти семейство.Вълнувах се ,че ще се возим с колата докато не пристигнахме в приюта.Миришеше на кучета и котки,на страх ,на безнадежност.Ти попълни документите и каза”Знам,че ще й намерите добър дом.” Те вдигнаха рамене и те погледнаха с болка.Те разбираха реалността,която стои пред едно куче на средна възраст,та било то и „с документи”.Трябваше да изкопчиш пръстите на сина си от каишката ми, докато той крещеше”Не,татко!Не им давай да вземат кучето ми!” И аз се тревожих за него и за това какъв урок му даде току що за приятелството и лоялността,за любовта и отговорността и за уважението за цял живот.Ти ме потупа по главата за сбогом,избягваше очите ми и учтиво отказа да си вземеш каишката и повода ми.Имаше краен срок, който да спазиш,сега и аз имах краен срок. След като си тръгна двете добри жени казаха,че сигурно си знаел за предстоящото преместване още преди месеци,но не си направил опит да ми намериш друг добър дом.Поклатиха глави и попитаха”Как можа?” Тук в приюта са толкова грижовни към нас колкото им позволява натоварения график.Хранят ни разбира се,но аз загубих апетита си преди дни.Отначало,когато някой минаваше покрай клетката ми бързах към вратичката,надявайки се че си ти,че си променил решението си,че всичко е било само лош сън....или се надявах че е поне някой,който го е грижа,който и да е ,някой да ме спаси.Когато осъзнах,че не мога да се меря с игривите и щастливи малки кученца,неосъзнаващи собствената си съдба аз се оттеглих в един далечен ъгъл и зачаках. Чух стъпките й когато дойде за мен в края на деня, пристъпвах след нея по коридора до една отделна стая.Блажено тиха стая.Тя ме постави на масата, потърка ушите ми и ми каза да не се тревожа.Сърцето ми биеше в очакване на това което предстоеше,но чувствах също и някакво чувство на облекчение.Затворничката на любовта бе привършила дните си.И понеже такава ми е природата аз се тревожех за нея.Знаех за товара, който носеше тежеше на плещите й така, както винаги знаех в какво настроение си. Тя нежно сложи турникет около предния ми крак и сълза се търкули по бузата й. Близнах ръката й по същия начин по който те успокоявах преди много години. Тя вещо плъзна иглата във вената ми.Когато усетих убождането и хладната течност потичаща в тялото ми аз легнах сънливо,погледнах в милите й очи и промърморих ”Как можа?” Може би защото тя разбра кучешкия ми език каза”Толкова съжалявам”.Прегърна ме и забързано заобяснява,че работат й е да направи така ,че да отида на по-добро място,където няма да бъда отхвърлена, измъчвана, изоставена, където няма да трябва сама да се грижа за себе си-място изпълнено с любов и светлина толкова по-различно от земния свят.С последната ми останала енергия опитах да й покажа с помахване на опашката,че моето „Как можа?” не беше насочено към нея.То беше за теб,мой обични господарю,аз мислех за теб.И ще мисля за теб и ще те чакам вечно. Нека всички в твоя живот продължават да ти показват такава лоялност. Край.


 


Тагове:   как,   можа,


Гласувай:
2



1. rossi9 - по дяволите!
24.06.2011 15:55
разревах се като луда... и как да обичам хората...
цитирай
2. анонимен - Get massive web traffic and backlinks with best xrumer service
30.01.2012 15:16
Best backlinks and website traffic service - we post your custom post up to 100'000 forums worldwide price starting only from $29 Get incredible online web traffic using superb backlink service available. We are able post your custom message up to 100’000 forums around the web, get thousands of backlinks and large targeted online web traffic in very short time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!! Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website or blog will get instant traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks so your site will get targeted long term traffic from search engines. Order now: <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2861031
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930