Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2011 12:46 - eminem no love
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2258 Коментари: 1 Гласове:
1



[Lil Wayne]
Хвърли мръсотия по мен и порасна диво цвете.
Майната му на света, отнема детството на всеки.
Да, моят живот е кучка, но ти не знаеш нищо за нея.
Бил съм в ада и съм се върнал, мога да ти покажа следите.
Аз съм "Rollong Sweet" (вид марихуана) и пуша - sour diesel marijuana.
Женен съм за играта, но тя наруши своя обет,
затова моите барове са пъни със счупени бутилки
и нощите са пълни с жени за вечер и отворени Библии (в хотелските стаи).
Мисля повече отколкото забравям,
но не заобикалям огъня без да очаквам, че няма да се изпотя
и другите чернилки знаят, че ще ги сломя, ще се чувстват зле.
Кучките се опитват да ме ритнат когато съм паднал: Ще им счуп краката.
Проблемите се измерват в пари на тройната везна.
Аз съм свързан със сценария, затова пропуснете сцените.
Бъди добър или буди добър в това, което правиш.
Адски прав си имам своето оръжие - Semi-automatic.
Да сложа *** в устата й, предполагам, че е същото като "през *** ми е какво казват"
Напушен съм като кучка: високо, високо и далече.
Пич, слизам долу за няколко дни.
Ок, искаш ме в затвора, тогава ще изляза по брутален начин.
Държа този свят заключен във сейфа си, комбинацията е G-code.
Тук е Weezy копелета, кървава банда и аз съм от "кървавите" (банда)
Всичко е заради парите ми, а аз дори и не проверявам от къде са, стига да са в мен.
Затова можеш да продължаваш, но няма да успееш да ме повалиш.
Няма изгубена любов, (защото) няма намерена любов.

[Припев: Eminem & Lil Wayne]
Малко е късно да ми казваш, че съжаляваш сега.
Ти ме подритна когато бях долу.
Майната му на това, което казваш, просто (няма да ме нараниш повче)
Тoчно така кучко: нямам нужда от теб, не искам да те виждам.
Кучко няма да получиш (любов).
Не ми показа друго освен омраза.
Сравни ме със земята,
но вичко се връща...
Нямам нужда повече от теб (няма да ме наранищ)
Нямам нужда повече от теб (няма да ме наранищ)
Не искам да те виждам.
Кучко ти няма да получиш любов!
Няма да получиш любов!
И нямам нужда от теб...
Дръж ги!

[Eminem]
Жив съм отново.
По-жив отколкото съм бил през целия си живот.
Мога да видя тези хора, които ме подслушват.
Мастило и писалка, аз съм малко по-откачен от другите.
По дяволите тая е бременна пак.
Те казват състезанието е ожесточено,
но един *** за тия глупости, ще го сложа
и никога повече няма да повторя,
защото съм спечелил пълна свобода.
Погледни тези рапърчета, как ги третирам.
Защо по дяволите да се присъединя към тях, аз ги победих.
Те ми викат ненормален, защото
ми харесва да плюя тези п***и преди да ги изям
Човече махни тоя свиркаджия от сцената.
Къде оп дяволите е Kanye когато имам нужда от него.
Вземете му микрофона, "кучката ще свърши след минута"
Но аз се ебавам с най-великите рими за всички времена.
Затова може би ще искаш да се върнеш в лабораторията тази вечер.
Драснете на бързо няколко рими, които после да изплюете
и започнете от начало писане, драскане, всичко на ново.
Но се страхувам, че няма да има голяма разлика... защото
когато аз се качвам на сцената се разделям на две.
Това е прилив на адреналин, да усещаш ударът на баса
в себе си и навсякъде, чак до паркинга долу, приятел.
Запалвам микрофона и подпалвам тълпата.
Можеш да видиш искри от горещия метал (микрофон)
и започвам да рапирам, приятел,
дори когато не съм с цялата си сила
ти пак можеш да завиждаш. защото аз съм Marsh, а не mellow.
Докато не падна от върха няма да спра.
Стоя в моя Monopoly кът.
Това означава, че в момента съм най-големия и няма да спра
докато римите ми не се обезмислят.
Когато си много добър не можеш да го кажеш,
защото дори най-добрия ще звучи самонадеяно.
Хората просто ще се отварят, защото не струваш.
И ти никога няма да можеш да ме надминеш
и никога няма да намалиш моята мощ,
във всеки един момент аз съм готов да избухна
Никога не можеш да ми отнемеш гордостта.
Убивам те, издигам се и опонента не получава милост, запиши си думите ми
Не го оставям да се издигне, безмилостен съм.
Надушвам кръв, не ме ебе: вкарвам ги в ада.
Къде беше ти когато аз имах нужда от помощ?
Няма да получиш любов!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - детская одежда интернет магазин китайский
18.10.2012 12:27
Привет!У меня есть хорошая новость Тогда читайте новость - <a href=http://statyslady.ru/user/Arrartytums/>наф наф одежда каталог </a> спортивная одежда арго интернет магазин <a href=http://deletor.webd.pl/erep/member.php?action=profile&uid=12097>бижутерия к свадебному платью </a> как почистить бижутерию <a href=http://dejavu.ua/>мужская брендовая одежда интернет магазин </a> купить оранжевое платье ... Успехов Вам!
-====-
<a href=http://kamagra-100mg-online.blog.hr/>Super Kamagra tablets </a> - Kamagra mg totalise UK :.Kamagra Oral Jelly gel .:<a href=http://discounted-kamagra.blog.hr/>Buy Cheap Kamagra online from Canada </a> - Kamagra oglasi
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2853642
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031