Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2008 18:59 - Taj Hero /превод/
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 3389 Коментари: 4 Гласове:
0



Taj - Герой 
image
Ммммм...  Той: От момичето в моите сънища, знаех за гангстера.
Имах малко бебе,  животът беше хубав.
После трябваше да крещя, когато нещо не беше наред.
Следващото, което сторих е да се върна към старите си пътища.
Излизах навън,  докато не дойдоха и не ме отведоха далеч.
Сега всичко, което съм градил е загубено (загубено). 

Припев: Ооо, иска ми се да можех да се върна назад.
Днес щях да съм все още свободен.
Понякога не си заслужава да бъдеш героят.
Ооо, трябваше ли да поглеждам в очите на моето дете,
преди да отнема още един човешки живот.
Не си заслужава да бъдеш героят.
 
Тя: Има нещо, което мога да кажа, за да го върна.
Те го изгубиха точно там.
Иска ми се да можехме да се върнем обратно.
Има нещо, което мога да кажа, за да го върна.
Те го изгубиха точно там.
Иска ми се да можехме да се върнем обратно. 
Той: Не знам защо ми беше трудно да изоставя живота си.
Бях полудял, не мислех за семейството си вкъщи
и колко много зависят от мен.
Сега ме чакат 20 години...
Няма да имам шанс да видя как детето ми расте
и какво ли ще мисли за своя татко (татко).
 
Припев: Ооо, иска ми се да можех да се върна назад.
Днес щях да съм все още свободен.
Понякога не си заслужава да бъдеш героят. 
Ооо, трябваше ли да поглеждам в очите на моето дете,
преди да отнема още един човешки живот.
Не си заслужава да бъдеш героят.
 
Тя: Има нещо, което мога да кажа, за да го върна. 
Те го изгубиха точно там.
Иска ми се да можехме да се върнем обратно.
Има нещо, което мога да кажа, за да го върна .
Те го изгубиха точно там.
Иска ми се да можехме да се върнем обратно. 
Той: Толкова много нощи, в които не спя
(нощи, в които не спя).
Защото мисля за нещата, които съм виждал
(нещата, които съм виждал).
Те ме подлудяват (подлудяват ме).
Вместо бъркотията,
която разделя семейството ми от мен.
 
Припев: Ооо, иска ми се да можех да се върна назад.
Днес щях да съм все още свободен.
Понякога не си заслужава да бъдеш героят.
Ооо, трябваше ли да поглеждам в очите на моето дете,
преди да отнема още един човешки живот.
Не си заслужава да бъдеш героят. 

Тя: Има нещо, което мога да кажа, за да го върна. 
Те го изгубиха точно там.
Иска ми се да можехме да се върнем обратно.
Има нещо, което мога да кажа, за да го върна.
Те го изгубиха точно там.
Иска ми се да можехме да се върнем обратно. 
Той: От момичето в моите сънища,
знаех за гангстера. Имах малко бебе,
животът беше хубав.
После трябваше да крещя,
когато нещо не беше наред.


Тагове:   превод,   Hero,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - MEGa pesEn
10.07.2008 01:28
hubava pesen hubav tekst.. kakvo oshte pove4e...
цитирай
2. анонимен - spr pesen
18.12.2008 16:32
spr pesni4kaaa mn t1jni4ka heroo
цитирай
3. анонимен - cuca
16.04.2009 19:39
mnogo qka
цитирай
4. анонимен - Страхотна песен
30.08.2009 01:13
Много яка песен. Една от любимите ми. Просто страхотна
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860433
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930