Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2008 19:26 - Хит на деня: Callin' U - Outlandish
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 846 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 24.06.2008 18:21


Тази песен, днес за първи път я видях с превод... Беше клип, с субтитри на БГ... Посвети ми я най-близкия, най-скъпия за мен човек, единствената в мислите и спомените ми, единствената с която през послените години съм в добри и лоши моменти, в всеки град, на всеки купон...
Благодаря че те има...

Ето и самия превод...

 

 

Callin" U - Outlandish
klip+ BG SUBS 
 

Викам те  

С цялата си сила, с цялата си душа

Няма как да го преживея

Нуждая се от теб

Вярата в съдбата ми,

Сълзите и целите ми се удавиха

Не мога винаги да го показвам

Но не съмнявам в моята любов


Викам те,

През цялото време, пред всяка моя пречка

В търсене на истината

В опита си да стигна до теб...


Разбирайки, колко си стойностна

Гледайки дома и леглото си

Се губя в един сън...

Не мога да бъда объркан, този, който съм сега

Не и докато още дишам


Ооо, не, не

Нямам нужда от никого

и от никого не се страхувам

Никой друг не викам....освен теб

Моята едничка и единствена


Нямам нужда от никого

и от никого не се страхувам

Никой друг не викам....освен теб

Ти си всичко, от което имам нужда в този живот


Викам те,

Когато съм щастлив,

И цялата ми любов е на лице

Защото го дължа на теб

Спомни си за  времето, когато

Дните и нощите ми бяха обикновенни
Когато дори и в края на деня имах достатъчно за мен и моята любов


Ооо, не, не

Нямам нужда от никого

и от никого не се страхувам

Никой друг не викам....освен теб

Моята едничка и единствена


Нямам нужда от никого

и от никого не се страхувам

Никой друг не търся....освен теб

Ти си всичко, от което имам нужда в този живот


Викам те,

Когато съм щастлив,

И цялата ми любов е на лице

Защото го дължа на теб

Спомни си за  времето, когато

Дните и нощите ми бяха обикновенни
Когато дори и в края на деня имах достатъчно за мен и моята любов


Викам те,

Когато всички мои жокери

И всичко мои думи

Просто се свършиха, така лесно


Благодаря ти

Виж моя Райски живот

Търпението ми, съпругата ми

С всичко, кето знам,

Ооо, не взимай повече, от това, което заслужавам

Остава да науча още много


Ооо, не, не

Нямам нужда от никого

и от никого не се страхувам

Никой друг не викам....освен теб

Моята едничка и единствена


Нямам нужда от никого

и от никого не се страхувам

Никой друг не викам....освен теб

Ти си всичко, от което имам нужда в този живот

Връзката ни е толкова сложна...

Намерихте, когато бях обладан от  лоши мисли

А ти нямаше с кого да  ме сравниш

Защото, когато се самозалъгвам, не мога да се скрия от теб

Предполагам, че съм ти благодарен


Речта, която ми изнесе на улицата ме промени

Това показва в характера ми

Миналото, настоящето и бъдещето

Разгледай нещата ...

Чуй позвъняванята ми у дома си

И кажи на целия свят, в какво се изразява нашата любов


Обичам те, липсваш ми, забравям те

Макар, че никога не ме остави, да падна, и постоянно бе до мен

За всички пъти в които се првалях и те наранявах

По-добре късно,отколкото никога, да ти отдам 1000та си благодарности

Викам без глас, обаждам ти се,  слушам те ... опитвам се

Ти ме поддържаш

Когато вятърът около мен стане прекалено силен и бурен

Прощавам ти, търся те , чувствам те


Ооо, не, не

Нямам нужда отникого

и от никого не се страхувам

Никой друг не викам....освен теб

Моята едничка и единствена


Викам те,

Когато съм щастлив,

И цялата ми любов е на лице

Защото го дължа на теб

Нямам нужда от никого

и от никого не се страхувам

Никой друг не викам....освен теб

Ти си всичко, от което имам нужда в този живот



Тагове:   хит,


Гласувай:
0



1. анонимен - dulgota
06.03.2011 18:58
az predalagam nqkoq po kosi4ka a ne tolkova dulga nqma nikoi da q y4i :D nali taka we
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2858093
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930