Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2008 20:08 - East 17 - Stay another day
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 844 Коментари: 0 Гласове:
0



http://www.data.bg/f.php?fid=11914932"

East 17 - Stay another day

 

East 17-Остани още един ден

Припев-Скъпа,ако трябва да си тръгнеш
не мисли че ще мога да понеса болката.
Няма ли да останеш още ден?
Не ме оставяй сам самичък така,
не каза ли че е последна целувка,
няма ли да останеш още един ден...

1к.Не знаеш ли че вече стигнахме прекалено далеч
 за да си отидеш и да се опиташ да захвърлиш всичко,
стори ми се че те чух да казваш че ме обичаш.
Това че любовта ти ще бъде тук за да остане...
Аз тъкмо започвам да те опознавам,
Всичко което мога да кажа е-
няма ли да останеш само още един ден...

Припев-Скъпа,ако трябва да си тръгнещ
не мисли че ще мога да понеса болката.
Няма ли да останеш още ден?
Не ме оставяй сам самичък така,
не каза ли че е последна целувка,
няма ли да останеш още един ден...

2к.Докоснах лицето ти докато спеше,
и държах ръката ти,
не разбиращ какво става.
Хубавите времена които
имахе се връщат за да ме навестят.
Мислейки че е за теб
всичко което направих се оказа грешно....

Припев-Скъпа,ако трябва да си тръгнещ
не мисли че ще мога да понеса болката.
Няма ли да останеш още ден?
Не ме оставяй сам самичък така,
не каза ли че е последна целувка,
няма ли да останеш още един ден...

Припев-Скъпа,ако трябва да си тръгнещ
не мисли че ще мога да понеса болката.
Няма ли да останеш още ден?
Не ме оставяй сам самичък така,
не каза ли че е последна целувка,
няма ли да останеш още един ден...

Припев-Скъпа,ако трябва да си тръгнещ
не мисли че ще мога да понеса болката.
Няма ли да останеш още ден?
Не ме оставяй сам самичък така,
не каза ли че е последна целувка,
няма ли да останеш още един ден...

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2853792
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031