Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2008 00:41 - Aerosmith Плачейки /превод./
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 879 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.03.2009 14:52


Плачех
/клип с превод/

Имаше период,
в който бях толкова съкрушен.
Любовта не ми беше голям приятел.
Ролите се обърнаха,
защото пътищата ни се разделиха.
Този тип любов, беше убийствен.
Затова слушай...

Всичко,което искам е някой,на който не мога да устоя.
Знам,че всичко, което трябва да знам е, че между другото
бях целунат.

Плачех, когато те срещнах
Сега се опитвам да те забравя
Любовта ти е сладка мъка
Плачех, само за да те имам
Сега умирам защото те пуснах
Прави каквото, правиш...върху мен.

Сега няма дори пространство
между насладата и болката.
Ти плачеш,когато правим любов
Трябва да е едно и също.

Това ми тежи
Трябва да ти кажа нещо
Беше в ума ми
Момиче,трябва да ти го кажа...
Съучастници сме в престъпление.
Ти имаш онова уверено нещо
Каквото и да ми направиш,отнемаш дъха ми

Сега думата отвън на улицата,
е дяволска в целувката ти.
Ако любовта ни пламне,
тя е огън на който не мога да устоя.

Плачех, когато те срещнах
Сега се опитвам да те забравя
Любовта ти е сладка мъка
Плачех, само за да те имам
Сега умирам защото те пуснах
Прави каквото, ще ми правиш

Защото, това което е вътре в теб
не е мястото на любовта ти.
Нашата любов, сладка любов, никаква любов
докато не дадеш сърцето си...

Плачех, когато те срещнах
Сега се опитвам да те забравя
Любовта ти е сладка мъка
Плачех, само за да те имам
Сега умирам защото те пуснах
Прави каквото, правиш...върху мен.
Мила, мила, мила...


Тагове:   превод,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860647
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930