Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2009 02:59 - Kelly Clarkson - Never again
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 1643 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.04.2009 03:12


Kelly Clarkson - Never again


http://vbox7.com/play:162b4e52- клип + BG Sub.


Никога вече


Надявам се пръстенът, които й даде
да позелени пръста й
Надявам се че когато си в леглото с нея
да си мислиш за мен
Никога не бях ти желала лоши неща
Но не ти желая и добро
Можеше ли да кажеш
От пламъците, обгръщащи думите ти
никога не успях да прочета писмото ти
Защото знам какво щеше да ми кажеш
Тази неделя ми дай отговора
Опитай се да го изпълниш

Боли ли
да знаеш,че никога няма да бъда там
Обзалагам се,че е гадно
да виждаш лицето ми навсякъде
Ти беше този, който избира да сложи края и го направи
Последна научих, знаеш
точно какво искаше да направиш
Не ми казвай,
че просто си изгубил пътя
Тя може да ти повярва
но не и аз
Никога вече

Ако тя наистина знае истината
значи е достойна за теб
Съпруга - трофей, ах колко мило
Невежеството е блаженство
Но когато настъпи и твоя ден
Той приключва с теб
Той ще приключи с теб
Ще умреш с нея, но сам
Написа ми писмо
Не можа да ми го кажеш в лицето
Е.... Тази неделя ми дай отговора
Покай се

Боли ли
да знаеш,че никога няма да бъда там
Обзалагам се ,че е гадно
да виждаш лицето ми навсякъде
Ти беше този, който избира да сложи края и го направи
Последна научих, знаеш
точно какво искаше да направиш
Не ми казвай,
че просто си изгубил пътя
Тя може да ти повярва
но не и аз
Никога вече

Никога вече няма де те слушам
Никога вече няма да ми липсваш
Никога вече няма да падна в краката ти
Никога
Никога вече няма да те целувам
Никога вече няма да искам
Никога вече няма де те обичам
Никога !

Боли ли
да знаеш, че никога няма да бъда там
Обзалагам се,че е гадно
да виждаш лицето ми навсякъде
Ти беше този, който избира да сложи края и го направи
Последна научих, знаеш
точно какво искаше да направиш
Не ми казвай,
че просто си изгубил пътя
Тя може да ти повярва
но не и аз
Никога вече
 



Тагове:   превод,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860824
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930