Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2009 01:39 - YouTube - Elliott Smith Miss MIsery
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 1401 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 21.08.2009 01:39


YouTube - Elliott Smith Miss MIsery /механичен превод/


 Ill фалшив нея през деня
With some help from johnny walker red С малко помощ от Джони Уокър червен
Send the poison rain down the drain Изпрати отровата дъжд установяване на изтичане
To put bad thoughts in my head За да публикувате лоши мисли в главата ми
Two tickets torn in half Два билета разкъсан на две
And a lot of nothing to do И много какво да правя
Do you miss me, miss misery Липсва ли ме, г-це мизерия
Like you say you do? Както казвате вие ли?

A man in the park Един мъж в парка
Read the lines in my hand Прочетете линии в моята страна
Told me Im strong Каза ми, Im силен
Hardly ever wrong I said man you mean Едва ли някога съм грешен човек рече да кажеш

You had plans for both of us Ти имаше планове и за двама ни
That involved a trip out of town Това включва пътуване извън града
To a place Ive seen in a magazine За едно място Айв видял в едно списание
That you left lying around Че остави разположена около
I dont have you with me but I DONT сте с мен, но
I keep a good attitude Държа добро поведение
Do you miss me, miss misery Липсва ли ме, г-це мизерия
Like you say you do? Както казвате вие ли?

I know youd rather see me gone Знам youd скоро няма да ме види
Than to see me the way that I am Отколкото да ме види в начина, по който аз съм
But I am in the life anyway Но аз съм в живота във всеки случай

Next door the tvs flashing Следваща вратата на телевизори мигащи
Blue frames on the wall Blue рамки на стената
Its a comedy of errors, you see Нейната комедия от грешки, които виждате
Its about taking a fall Нейната за вземане на спад
To vanish into oblivion За да изчезне в забрава
Is easy to do Е лесно да се направи
And I try to be but you know me И се опитвам да бъде, но ти ме познаваш
I come back when you want me to Аз се върна, когато искате да
Do you miss me miss misery Липсва ли ми липсваш мизерия
Like you say you do? Както казвате вие ли?


Тагове:   miss,   YouTube,   misery,


Гласувай:
1



1. mirogankov - mI DOBRE...6TOM MA VZIMVA6...
23.08.2009 14:35
PONE SAM BOGAT gEI...NE'MA UMREM UT GLAD..DET MORI DUBITAKA-mE-HE-HE...MA A SA NI BAZIKA6 S DEDU SI(ZA SVADBATA;):):))
aPROPO...MA TI UBAFA LI SI KUTU MENI?;):):):(GOLEM SMEF MOLQ DRUGARKU;):):))
eI..DAN SA UBIDI6 NE6TU?
цитирай
2. thedarkangel1977 - на теб не мож е цупи чувек
24.08.2009 16:03
на теб не мож е цупи чувек
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860790
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930