Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2010 02:02 - i dont wanna miss a thing
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 1149 Коментари: 0 Гласове:
1



  "Не искам да пропускам нищо"

http://vbox7.com/play:cb2a1bd8

Мога да стоя буден, само за да чувам как дишаш.
Да те гледам как се усмихваш спейки,
докато си на далече, мечтаейки.
Мога да прекарам живота си в този сладък затвор.
Мога да остана изгубен в този миг завинаги.
Всеки миг прекаран с теб е миг, който дълбоко пазя.

Не искам да си затварям очите.
Не искам да заспивам,
защото ми липсваш, скъпа,
и не искам да пропускам нищо
защото даже, когато те сънувам,
и най-сладкият сън не би помогнал-
все още би ми липсвала,скъпа,
и не искам да пропускам нищо.


Лежейки близо до теб, чуствайки как сърцето ти тупти 
се питам какво ли сънуваш.
Питам се съм аз този, който виждаш.
Тогава целувам очите ти 
и благодаря на господ, че сме заедно.
И аз просто искам да остана с теб
в този момент завинаги, вечно.


Не искам да си затварям очите.
Не искам да заспивам,
защото ми липсваш,скъпа,
и не искам да пропускам нищо.
Защото даже, когато те сънувам,
и най-сладкият сън не би помогнал
Все още би ми липсвала,скъпа,
и не искам да пропускам нищо.


Не искам да изпускам нито една усмивка.
Не искам да изпускам нито една целувка.
Е, аз просто искам да бъда с теб.
Точно тук, с теб, просто така.
Просто искам да те прегърна в обятията си.
Чуствам сърцето ти така близко до моето
и остани тук в този момент
до края на времето.


Не искам да си затварям очите.
Не искам да заспивам,
защото ми липсваш,скъпа,
и не искам да пропускам нищо.
Защото даже, когато те сънувам,
и най-сладкият сън не би помогнал
Все още би ми липсвала,скъпа,
и не искам да пропускам нищо.

 

Не искам да си затварям очите.
Не искам да заспивам,
защото ми липсваш,скъпа,
и не искам да пропускам нищо.
Защото даже, когато те сънувам,
и най-сладкият сън не би помогнал
Все още би ми липсвала,скъпа,
и не искам да пропускам нищо.


Не искам да си затварям очите.
Не искам да заспивам, да,
не искам да пропускам нищо.



Тагове:   miss,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2859011
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930