Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2010 16:07 - djogani znam ja
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 799 Коментари: 0 Гласове:
2



Djogani - Znam ja

1.Kažu da si srećan sa njom,
da si promenio i broj.
Hvališ se da živiš k"o Bog,
baš lepo...

A kad si već sredio sve,
nemoj, nemoj da me zoveš,
kad odeš od nje!
Prema jednoj bar budi fer,
bilo bi lepo!

Ref.
Znam ja dobro kako ti je s njom
čak sam i tvoj novi broj pre nje znala.
Dugo još bi ti nju lagao,
da moju sliku tad nije našla.

Znam da si isti k"o pre,
još drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoveš me.
Priznaj to da ime što piše
nije od bivse već život tvoj.

2.Kažu da si srećan kraj nje,
da si ostvario sne.
I kako ti je ona sve,
ma koga lazeš?

A ja istinu znam - zoveš me samo
kad ostanes sam.
Treba da pobedim sram
i sve joj kažem...

prevod -  http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=213515

Джовани - Знам аз

 clip - http://www.youtube.com/watch?v=eSWoa53ugSw

1.Казват, че с нея си щастлив,

че дори номера си си сменил.

Хвалиш се, че живееш като Бог,

колко хубаво...

 

След като всичко ти е наред,

недей, недей да ми се обаждаш,

като си тръгваш от нея.

Поне веднъж искрен бъди,

би било чудесно!

 

Припев:

Знам аз колко добре ти е с нея,

дори номера ти преди нея разбрах.

Дълго още щеше да я лъжеш,

ако моята снимка тогава не беше видяла.

 

Знам, че си същия като преди,

още трепери ръката ти и бие сърцето ти, щом ми се обадиш.

Признай това, че записаното име

не е на бившата ти, а на твоят живот.

 

2.Казват, че край нея щастлив си,

че си осъществил мечтите си.

И как тя ти е всичко,

но кого заблуждаваш?

 

А аз истината знам,

звъниш ми само като останеш сам.

Трябва да победя този срам,

и всичко да й кажа...




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860136
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930