Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2011 02:14 - Eminem & Rihanna - Love The Way You Lie + Превод
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 2488 Коментари: 1 Гласове:
2






[Припев - Rihanna]
Просто стоиш и ме гледаш как изгарям,
но няма нищо, защото харесвам начина, по който боли.
Просто стоиш и ме слушаш как плача,
но няма нищо, защото обичам начина, по който ме лъжеш.
Обичам начина, по който лъжеш.

[Eminem]
Не мога да ти кажа какво е точно,
мога само да ти кажа какво е чувството-
сякаш в гърлото ми е забит стоманен нож.
Не мога да дишам, но продължавам да се боря.
И ще се боря, докато не поправя нещата
Сякаш летя, любовта ме издига.Пиян от моята омраза,
аз се сърдя на целия свят и колкото повече страдам, толкова повече те обичам и това ми харесва.
И точно преди да се удавя, тя ме спасява, тя ме мрази,
а на мен ми харесва... "Почакай ,къде отиваш?"
"Напускам те, не, не ме. Върни се."
Почваме отначало. Толкова е откачено.
Когато се разбираме всичко е страхотно.
Аз съм Супермен, а костюма ми е в чантата, а Тя е Луис Лейн.
Но когато не се разбираме е ужасно. Срамувам се! Ударих Я!
Кой е тоя "пич", дори не знам името му.
Докоснах Я.
Никога не съм се унижавал толкова много.
Може би, просто не знам на какво съм способен.

[Припев - Rihanna]
Просто стоиш и ме гледаш как изгарям,
но няма нищо, защото харесвам начина, по който боли.
Просто стоиш и ме слушаш как плача,
но няма нищо, защото обичам начина, по който ме лъжеш.
Обичам начина, по който лъжеш.

[Eminem]
Обичал ли си някого толкова много, че да не можеш да дишаш
когато си с него и нито единия от двамата даже не знае какво какво го е ударило.
Усещате онова топло, странно чувство.
О, да, усещате онези тръпки.
А сега ти се повдига само като го гледаш.
Закле се, че никога няма да я удариш, никога да я нараниш.
Сега сте един срещу друг и бълвате отрова в думите, с които изговаряте.
Бутате се, скубете си косите,
дерете се, биете се, буташ я на земята...
В тези моменти яростта контролира и двама ви.
Тогава всички казват, че е по добре да се разделите.
Но те не ви познават.
Защото това беше вчера,
а "вчера" вече е минало.
Днес е различен ден.
Запявате старата песен.
Обещаваш й, че следващия път ще се сдържаш,
защото няма да имаш друг шанс.
Живота не е Нинтендо играта... Но ти излъга отново
и сега трябва да гледаш как си отива през прозореца.
Предполагам, че това наричат "болка от прозорец".

[Припев - Rihanna]
Просто стоиш и ме гледаш как изгарям,
но няма нищо, защото харесвам начина, по който боли.
Просто стоиш и ме слушаш как плача,
но няма нищо, защото обичам начина, по който ме лъжеш.
Обичам начина, по който лъжеш.

[Eminem]
Сега знам, че казахме неща и направихме неща, които не мислехме.
И се връщаме към същия модел, към същата рутина.
Но твоя характер е също толкова лош, колкото моя. Ти си същата като мен,
но когато обичаш, ти си просто заслепен.
Скъпа, моля те, върни се, не беше ти - аз бях виновен.
Може би нашата връзка не е толкова откачена, колкото изглежда.
Може би това се случва, когато торнадо срещне вулкан.
Всичко, което знам е, че те обичам толкова много, за да оставя нещата така.
Ела вътре, прибери чантите от коридора.
Не чуваш ли искренноста в гласа ми, когато говоря?
Казах ти, че вината е моя. Погледни ме в очите.
Следващия път, когато се ядосам ще ударя стената.
Следващия път... Няма да има следващ път.
Съжалявам. Въпреки това, знам, че е лъжа.
Уморен съм от игри, просто си я искам обратно.
Знам, че съм лъжец, но ако тя някога пак опита да ме напусне
ще я завържа за леглото и ще запаля къщата.

[Припев - Rihanna]
Просто стоиш и ме гледаш как изгарям,
но няма нищо, защото харесвам начина, по който боли.
Просто стоиш и ме слушаш как плача,
но няма нищо, защото обичам начина, по който ме лъжеш.
Обичам начина, по който лъжеш.
 
 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voicewithin - :)))
07.04.2011 00:14
От тази песен направо ми кипва кръвта. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2859103
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930