Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2012 18:29 - Set Fire To The Rain
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 2689 Коментари: 0 Гласове:
4



 Оставих го да пропадне...сърцето си
И когато пропадна...на теб ти се прииска да го спасиш
Беше тъмно и аз бях свършена
Поне докато ти не ме целуна и не ме спаси

Ръцете ми бяха силни, но коленете ми бяха прекалено слаби
За да стоя в ръцете ти без да падна

Но има една страна от теб, която аз не познавах, не познавах

Всички неща, които каза никога не са били истини, никога не са били истини

И игрите, които се играл... винаги си печелил, винаги си печелил



Но аз запалих огън под дъжда

Гледах го докато докосвах лицето ти

Гореше докато аз плачех

Чух че, вика името ти...името ти



Когато съм с теб мога да

Затворя очи и да те чувствам вечно

Ти и аз заедно, няма нищо по-добро



Но има една страна от теб, която аз не познавах, не познавах

Всички неща, които каза никога не са били истини, никога не са били истини

И игрите, които се играл... винаги си печелил, винаги си печелил



Но аз запалих огън под дъжда

Гледах го докато докосвах лицето ти

Гореше докато аз плачех



Чух че, вика името ти...името ти

Запалих огън под дъжда

И ни захвърлих в пламъците

Когато пропаднахме, нещо умря

Защо знаех, че това ще е последния път, последния път



Някой път се събуждам до вратата

Това сърце, което взе може би те чака

Дори когато свършихме един с друг

Не мога да се сдържа да не те погледна



Но аз запалих огън под дъжда

Гледах го докато докосвах лицето ти

Гореше докато аз плачех

Чух че, вика името ти...името ти

Запалих огън под дъжда

И ни захвърлих в пламъците

Когато пропаднахме, нещо умря

Защо знаех, че това ще е последния път, последния път



Оу, не

Остави го да изгори

Остави го да изгори

Остави го да изгори



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860064
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930