Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2008 01:54 - за безумието 6-ти май...
Автор: thedarkangel1977 Категория: Политика   
Прочетен: 883 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.01.2011 15:35


не, тук няма да стане дума за клането на агнета... както няма да възроптая, защо по коледа милиони животни на 4-ри копита с розова кожа, минават под ножа... празник е, а какво е празник без да си подсладиш стомаха със сочно печено месце, и голямо количество охладени питиета... 

всъщност става дума, за това ка един-два дена преди 6ти май, и на самия 6ти май, прозорците ми дрънчат раздирани от некви самолети и въртолети...
разбираемо е... родната армия се стреми да ни впечатли с мощната си въздушна артилерия...

да,ама не...

за поредна година се питам, кому е нужно това...
мене лично не ме вълнува какво има армията ни...

живвееем в мирни времена...
и ако имаме опастност от войни, то е само защото родните ни политици си подлагат задниците на разни инстанции от висшо естество, и си пъхат носа в чужди войни...само и само да угодят на по-висшите от тях, на НАТО и ЕС примерно...

винаги съм била против, тези измислени въздушни показности...

снощи докато си губех времето и гледах новините по бтв, как няква лелка възторжено се пенеше как прелелтяла над целия град с въртолет...
некав чичко в униформа сричаше как 70 на 30 % на 6ти май въздушната ни армия щяла да е в въздуха на 6ти май, и щяла да кръъжи над града, за да я видят всички...

и мислено на ум се помолих на Бог, да прати ада на земята, да се изсипе градушка, и пороен дъжд, торнадота, светкавици и гръмотевици, та да се сбъднат тия 30 процента....

навремето, не помня откъде бях чула, че самолет или каквотоо и да е въздушно средство, няма право  да лети дори на половин километър над блоковете в градовете... 
но на 6ти май явно е позволено...

та помолих се няколко пъти на Бога, докато заспивах под "репетициите" на въртолетите кръжащи над блока ми...

да,ама не...
явно Бог не чу молитвите ми, та днес в 10 4аса подско4их стреснато в съня си, когато прозорците ми се раздрънчаха мощно от минаването на некви въртолети...

всяка година си  мечтая поне една година да прекарам 6ти май без прозорците ми да се тресат от въртолети...
нека си празнуват пак тия от роднатарамия, да идат на една празна поляна далеч от населено място, да изстрелят 1000 патроа...
па ако ще да си викнат бтв-репорттерите, да им отразят празника после в новините...

снощи по новините казаха, че 6ти май е изкуствено наложен, за да се облажни след великденските пости...

не ми е ясно как 6ти май е станал празник на военните сили... макар че ветераните от войната заслужават да имат такъв празник, както и тези които са в армията в момента...

и кому са нужни тия паради по площадите, тия кръжащи самолети и въртолети по небето из големите ни градове...
какво трябва да празнуваме...
че стотици и дори хиляди хора си дадоха живота в чужбина, борейки се за казуите наложени им от НАТО, и от другите чужди военни сили?

може би на този ден, ще се радват ветераните ни от войната...
и тези които сега са в редиците на армията... кадрите от военните училища, лейтенанти, адмирали и какви ли не раногве...
нека това е техния ден, това си е тяхно право...
но кой си спомни на 6ти май, примерно за войни4етата, които умряха в Ирак преди години...
кой ги спомена в смотаните новини през този ден...
кой спомена стотиците и хилядите хора от армиията, които умряха в 2те световни войни, в който участва и България?

не ме разбирайте погрешно...
нямам нищо против родната армия..
та дядо ми е бил капитан на кораб, участвал е в втората световна война...
а татко ми се пенсионира в чин полковник, като лекар в военно-морската болница на гр. Варна..



Тагове:   май,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860176
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930