Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2008 16:50 - за трафик... и още нещо
Автор: thedarkangel1977 Категория: Забавление   
Прочетен: 780 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.01.2008 19:01


това попадна в емайла ми, не знайно откъде...
но определено ме разсмя
ето как се организира трафик на жени в чужбина :)



здравей  видях ти обявата в нета,аз търся момичета за Словения,работата е за сериозни момичета

 

ако проявиш интерес пиши,по-долу сам написал
горе долу за какво става въпрос,чети и мисли ,ако изкаш и върни::))

това долното сам го писал на едно друго момиче,със която сам контактувал извесно време,в смисъл да не се объркаш ::))


първо
тръгваме от софия с автобус за Любляна,те ми пращат пари за билет
пътуваме заедно,аз оставам
ден два,там
че ако решиш да се връща да се върнем заедно ::))
настаняваме те там в един апартамен в Любляна, в който живее твоя
( сутеньор да речем)човек
които ще се грижи за теб,които ще те развежда нагоре надолу с неговата кола
а тя не е никак лоша,човека е македонец,от 15г живее там все едно словенец,езикова бариера няма
да имаш ,ако знаеш малко английски никак няма да е зле.
в тоз апартамен ще живееш известно време докато станете
2-3 момичета ,и после ще ви вземат квартира
която
те ще плащат,храната също те плащат като ходите по-заведения и

пари на рака за храна могат да ви дават в словения това е прието за
всички длъжности и
тн.все пак нали ще сте квалитетни момичета,
клиентите ще ви водят по хотели
ресторанти .в тоз апартамен аз спах
един ден и е супер има net има ,и всичко останало възпитана работа
хората там ще ви водят на друдов договор като секретарки ,щетоводителки за да нямате проблеми с
престоя и да
имате пълни здравни и пенсиоони осигоровки,и ставате словенки::)))
и можете да седите колкото си изкате там.
клиентите ще ги намира македонеца той е
в бизнес среда, клиентите ще са шефове на

фабрики заводи бизнесмени
може
със един клиент да изкараш зял ден и той си плаща на ден ,ще
позираш
ще се возите по-яхти като стане топло времето,ще ходите
на магазини абе с две думи ще му бъдеш любовница за деня,на ден
можеш да изкарваш някъде 500-600e  няма да паднеш пот 4000е всичко зависи от теб,хората там
изкат умни жени със стил да знаят как да се оправят с мъжете
някои
клиент ако не ти е приятен може да не спиш със него,
в тоз бизнес на
сила хубос не става,ако изкаш добре,ако не значи не,ще се грижат
там за теб като за принцеса..
ти последния път ме пита за процент : ще делите със македонеца 50/50
той все пак поема всички разходи по-апартамента,за храна ,да намира
клиенти ,за здравни и пенсионни осигоровки
които не са никак малко,от теб се изка само да
си принцеса::))
ако имаш някоя приятелка
може със нея да заминеш да си имаш сродна душа.
всичко което сам ти написал е самата изтина,аз живея няколко години зад граница,в различни държави сам живял
и
няма да те заведа на
ебано място, защото аз съм доста неща видял
и не бих пречинил на никoй това
и,затова ще остана ден -два там за да видя
как варват нещата,да се повтора пак ,на силахубос не става
и тъй то,чакам едно момиче сега до седмица да си изкара док.и може да пътуваме заедно,ако решиш
ако имаш нещо да питаш ,ми се обади на тел или пиши ::))))



Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860938
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930