Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2009 09:00 - "За" Вип Брадър 3, "Против" Мюзик Айдъл 3
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1672 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2009 11:33


aз пък предпочитам да гледам ВБ отколкото МА...
защо съм против гледането на МА 3
1. против съм някой да може да пее, а вмсто овации да го нижават и да му се подиграват
2. против съм някой да го разиграват, до последно да му дават надежди и накрая да го захвърлят като мръсно коте
3. против съм журито... - по добре да бяха сложили Ивана, отколкото това дете с джуките... айде фънки ше го преживея,ама тия муцуни от силикона, в комплект с простотиите които Марка ръси... идва ми в повече
4. против съм нагласените победители - за поредна година МА не предлага нищо различно от предишните си издания

Защо съм ЗА В.Б.
1. пак интриги - то пък кога ли не ги е имало в Къщата
2. псевдо, псевдо ама... интересни комбинации има вътре:
Део и Ицо, според мене си пасват, ако се сближат в къщата могат да имат успех до финала...говорим за идейно сближаване де, даже приятелсско, не друго... image
завистливата Аня, дето ще присвива завистливи погледи към манекенките и миската
близначките - интересно ми е къв акъл аджба имат (още по-интересно ми е кой ги е излъгал че стават за манекенки image )
Софка - стана ми смешно как говори, не я бях чувала досега 
Устата - слава богу, бай брадър ни спести Азис... от двамата ексентрици по-ми е кеф да зяпам Устата
Евгени Минчев - ексцентричен като Устата... може би двамата ще си паснат,а може би не...
ще продължи ли дуела Кошлуков/Славков...
Към коя кака ще засуква най-често мустака си Милко?
Гала - ще се усмихва ли скромно или ще покаже рогцата си?
Жоро Мамалев - жалко че не влезе, с него щеше да е супер весело... ама може би медийната изява му иде в повече?
3. Ако Ники дразни като водещ, кво да кажем за милен цветков - водещ и новинар да се прави на шоумен не е ли малко жалко и смешно?
4. какви ли мисии ще измисли бай брадър... щеизтрещи ли някой в къщата - както стана в миналия брой... Деса, Васка рониха крокодилски сълзи... кой ще ги зарони сега?


Тагове:   Мюзик Айдъл,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andi2 - не знам дали те интересува, ама аз ...
19.03.2009 09:03
не знам дали те интересува , ама аз съм и против двете. Нещо не ми се вписват в представите , а това за брадърите --------- изобщо .
цитирай
2. cinderellathespy - Никак, ама никак не са ми по вкуса....
19.03.2009 09:45
....интриги и затова предаване като Биг/Вип/ Брадър никога не може да ме спечели като зрител!МА поне показва, че в България има талантливи млади хора, които заслужава да им отделиш внимание-това е едно доста добро начало, като се абстрахираш от гласувания, състави на жирито, предразсъдаци за нагласени финали и безсмислени смс-и....
цитирай
3. viki11 - Не гледам ВБ,
19.03.2009 15:54
но се насилих да гледам този пък МА и засега е страшно тъпо. Смятам да се оттегля.
Като чета, във ВБ няма нищо интересно, може би само ДЕо.
И УСтата и Евгени са боза.
Не знаех, кой е вътре до сега. Само знаех от блога за Ася и Гала. Ася винаги ме е дразнила, както и любимият й.
Много сме елементарни, какво да гледам!
Стар академи ми хареса, жалко че го няма. А МА без Слави също не става.
Фънки? Нарече момчето "Мухльо" и то не кой да е. Винаги ще има момент да те отврати! Готини хора не харесват ли твърда музика?!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860154
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930