Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2009 23:24 - Michael Jackson-Who is it
Автор: thedarkangel1977 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1120 Коментари: 1 Гласове:
0



Кой е той?

Дадох и пари
дадох и време
дадох и всичко
което можеш да намериш в едно сърце
дадох и страст
душата ми
дадох и обещания
и тайни така съкровенни...


И тя ми обеща завинаги да
живеем живота си
като едно цяло
врекохме се един в друг
започнахме живота си наново
и в тайна тя даде своето обещание
че ме е обичала през цялото време
обещание така лъжовно
кажи ми какво да направя?

ПР:И не изглежда да има значение
и не изглежда редно
защото желанието не донесе
никакво щастие-
все още плача самотен през ноща
недей да ме съдиш за хладнокръвието ми
защото лъжа себе си
и причината по която тя ме напусна
дали не я е открила в някой друг?

(Кой е той?)
Дали е мой приятел?
(Кой е той?)
Дали е моя брат?
(Кой е той?)
Някой нарани душата ми сега
(Кой е той?)
Не мога да понеса това повече


Аз съм прокълнатия
аз съм смъртта
аз съм агонията вътре в теб
умиращата мисъл
това е несправедливост
проклет да съм
моля се на това наказание
да има милост към мен

И тя ми обеща завинаги да
живеем живота си
като едно цяло
врекохме се един в друг
изживяхме любов така истинска
изглежда че тя ме напусна
по необясними за мен причини
трябва да разбера истината
но само виж какво ще направя!

ПР:И не изглежда да има значение
и не изглежда редно
защото желанието не донесе
никакво щастие-
все още плача самотен през ноща
недей да ме съдиш за хладнокръвието ми
защото аз лъжа себе си
и причината по която тя ме напусна
дали не я е открила в някой друг?

(Кой е той?)
Дали е мой приятел?
(Кой е той?)
Дали е моя брат?
(Кой е той?)
Някой нарани душата ми сега
(Кой е той?)
Не мога повече,
защото съм самотен

ПР:И не изглежда да има значение
и не изглежда редно
защото желанието не донесе
никакво щастие-
все още плача самотен през ноща
недей да ме съдиш за хладнокръвието ми
защото аз лъжа себе си
и причината по която тя ме напусна
дали не е открила някой друг?
 
(Кой е той?)
Дали е мой приятел?
(Кой е той?)
Аз съм притеснен
(Кой е той?)
Някой нарани душата ми сега
(Кой е той?)
Не мога повече,
защото съм самотен

ПР:И не изглежда да има значение
и не изглежда редно
защото желанието не донесе
никакво щастие-
все още плача самотен през ноща
недей да ме съдиш за хладнокръвието ми
защото съм притеснен всеки ден
и тя не остави дори писмо
тя просто си тръгна......


Тагове:   майкъл джексън,


Гласувай:
0



1. tajnax - една от любимите ми песни
29.06.2009 15:52
.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2859767
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930