Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2010 17:13 - Улично куче!
Автор: thedarkangel1977 Категория: Изкуство   
Прочетен: 698 Коментари: 0 Гласове:
0



Улично куче. Мършаво, проскубано, мръсно… носи кокал в устата си. Захапало здраво единствената си собственост, която дори не е негова, а я открадна от помияра в съседната улица, върви напред. Единият му крак е счупен, предполагам. Куца. Пак някой го е сритал, задето си търси храна и върви след минувачите. Поне знам, че дори да иска да ме захапе, няма да може. Ще избягам.

    Пълнолуние е. Тази нощ няма да се спи. Ще се ровя из интернет до зори. С разни хора ще се залъгваме, че сме добри и ще се правим, че си вярваме. Браво на хората! Как може да са толкова глупави?

    Обичам да ходя във вилата. Особено по пълнолуние. Чува се воят на вълците от гората под къщата. А от терасата звездите се виждат прекрасно. Там няма интернет, телефонът ми няма обхват… Идеално е! На това му се казва почивка. Откъснат от сивотата на ежедневието. По-хубаво от това здраве му кажи.

    До вкъщи остана една пресечка. Песът върви след мен, но и да иска, няма да ме стигне. Не може да ме захапе, яд да го е! Няма улично осветление, май отново има авария и няма кой да се погрижи. Не че се оплаквам. Така виждам небето по-добре. Обичам да го гледам. И луната… особено когато е пълна. Прелест. Спирам на ъгъла до къщата да я погледам. Не мога да отделя очите си от нея. Ще постоя малко и тогава ще се прибера.

    Уличното куче ме настигна. Късно е да бягам. Пусна кокала си и ме захапа…

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=150826
otkrovenia.com/main.php


Тагове:   куче,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2860723
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930