Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2009 16:08 - Justin Timberlake - Never again
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 515 Коментари: 0 Гласове:
0



Justin Timberlake - Never again

Никога повече


Щях да дам живота си за теб
Предполагам е вярно това, което казват за любовта - сляпа е
Момиче, ти лъжеше право в лицето ми,
гледайки ме в очите
И аз ти вярвах, защото те обичах повече от живота
И всичко, което имаше бе извинение

Ти не каза, че съжеляваш
Аз просто не разбирам..
Ти не се интересуваш от това, че ме нарани
И сега съм на половина мъж
Това бях, когато бяхме аз и ти
Ти не ме обичаш достатъчно
Моето сърце може никога да не се оправи
И ти никога няма да ме обичаш отново

Не, не, не, не, не, не...

Скръбтта ме има в края на линията
Безпомощността те гледа как разбиваш сърцето ми
И самотата иска само да се върнеш с мен
Общо взето знам, че ти не си достатъчно добра за мен
И всичко, което имаше
Беше извинение и значението му

Но,
Ти не каза, че съжеляваш
Аз просто не разбирам...
Ти не се интересуваш от това, че ме нарани
И сега съм на половина мъж
Това бях, когато бяхме аз и ти
Ти не ме обичаш достатъчно
Моето сърце може никога да не се оправи
И ти никога няма да ме обичаш отново

Искам като ад да можех да го върна на време
Може би тогава можех да видя как...
Прошката ми казва, че трябва да ти дам още един шанс
Но е твърде късно, сега е свършено

Но,
Ти не каза, че съжеляваш
Аз просто не разбирам...
Ти не се интересуваш от това, че ме нарани
И сега съм на половина мъж
Това бях, когато бяхме аз и ти
Ти не ме обичаш достатъчно
Моето сърце може никога да не се оправи
И ти никога няма да ме обичаш отново
Отново...

Отново, йе-аа, йе-аа
Отново, отново, отново, йе-аа, йе-аа
Никога няма да ме обичаш.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2862014
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930