Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2011 22:49 - Edward Maya-This is my life
Автор: thedarkangel1977 Категория: Музика   
Прочетен: 564 Коментари: 0 Гласове:
2



Това е моят живот (превод)

 http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=211679

Сънувам, сънувам с отворени очи.
Търся липсващата половина от моето сърце.
Ти ме хващаш всеки път, когато падам.
Когато погледна в твоите очи,
Знам че ми казваш единствено лъжи.

Това, това е моя живот.
Търся теб,
търся следа от обич в твоите очи.
Това, това е моя живот.
Следвам една мечта губеща се в нощта.

Може да достигнеш до моята душа,
карайки те да загубиш контрол.
Ще бъда твоето слънце в нощта.

Ела вътре.
Играя си с теб.
Влюбвам се в теб.

Когато погледна в твоите очи
Знам че ми казваш единствено лъжи

Това, това е моя живот.
Търся теб,
търся следа от обич в твоите очи.
Това, това е моя живот.
Следвам една мечта губеща се в нощта.

Не мога постоянно да следвам мечти,
само за да видя как се разбиват.
Можем да променим света само ако сме заедно,
защото знаеш, че няма да те оставя да си тръгнеш.

Когато погледна в твоите очи,
знам че ми казваш единствено лъжи.

Това, това е моя живот.
Търся теб,
търся следа от обич в твоите очи.
Това, това е моя живот.
Следвам една мечта губеща се в нощта.

Започва да ми липсва твоята усмивка,
твоя глас е единствения който чувам.
Следвам твоите дълбоки очи,
покажи ми, че греша в тази нощ.

Това, това е моя живот.
Търся теб,
търся следа от обич в твоите очи.
Това, това е моя живот.
Следвам една мечта губеща се в нощта.

 

ВНИМАНИЕ: Публикуваните материали в "Откровения" са авторски. Копирането и свалянето им е забранено! Публикуването им на други сървъри или излъчването им по други медии без разрешението на автора е напълно забранено! "Otkrovenia.com" ще оказва съдействие при повдигнати съдебни искове относно авторство.
Ако искате да споделите произведението с ваши приятели, може да го правите с линк към него или чрез социалните мрежи, с бутоните за споделяне дадени по-долу:
Сподели във Фейсбук 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thedarkangel1977
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2861471
Постинги: 1340
Коментари: 1270
Гласове: 2924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930